מערכת COL | יום י"ט חשוון ה׳תשס״ט 17.11.2008

הגרלת ענק לנסיעה לרבי של "נציגי הקהל": מחנך ותלמיד

מנהלי ומנהלות מוסדות חינוך חב"ד נתבשרו השבוע על עריכת הגרלת ענק בקרב כל המחנכים וכל התלמידים על כרטיס טיסה לבית חיינו, בה יזכו מחנך ותלמיד לייצג את כלל המחנכים וכלל התלמידים במסגרת מבצע "הקהל" כלל ארצית שמקיים המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב ■ הרב נפתלי רוט העומד בראש המבצע מדווח על הענות רבה במיוחד מקרב מחנכים ותלמידים המצפים ליום ההגרלה שתערך ביום ראשון חג הגאולה י' בכסלו בכינוס הקהל רבתי באחד ממוסדות החינוך בארץ  לסיפור המלא
הגרלת ענק לנסיעה לרבי של

מנהלי ומנהלות מוסדות חינוך חב"ד נתבשרו השבוע על עריכת הגרלת ענק בקרב כל המחנכים וכל התלמידים על כרטיס טיסה לבית חיינו, בה יזכו מחנך ותלמיד לייצג את כלל המחנכים וכלל התלמידים במסגרת מבצע "הקהל" כלל ארצית שמקיים המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב.

הזוכים בגורל יעברו "ימי הכנה" חסידיים לקראת נסיעתם. בהגיעם לבית חיינו יזכו ל"קבלת פנים" חגיגית ובעת שהותם יביאו עמם לרבי את שמות כל המשתתפים בהגרלה לברכה והצלחה וישתתפו בתכנית יחודית שמטרתה חיזוק ההתקשרות לרבי וקיום ההוראה להביא להוספה ב"ויראו את ה' אלוקיכם". בשובם מבית חיינו ייערך כינוס "הקהל" שם ימסרו הזוכים בגורל פ"ש מרגעי ההתעלות וההתעוררות בבית חיינו.

הרב נפתלי רוט העומד בראש המבצע מדווח על הענות רבה במיוחד מקרב מחנכים ותלמידים המצפים במתח לקראת יום ההגרלה שתערך ביום ראשון חג הגאולה י' בכסלו בכינוס הקהל רבתי באחד ממוסדות החינוך בארץ.
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.