מערכת COL | יום י"ט חשוון ה׳תשס״ט 17.11.2008

12 נערי בר מצווה מקייב חגגו עלייה לתורה בכותל

לפני שמונה חודשים נערכה בקייב חגיגת בר מצווה ל-12 תלמידי בית הספר של צעירי חב"ד בקייב, במהלכה הכריזו מספר ידידי חב"ד בקייב על מתנה מקורית: מימון 12 כרטיסי טיסה לחתני הבר מצווה לטיול לישראל ■ השבוע, הגיע הרגע הגדול של הילדים: הם נחתו בישראל יצאו לטיולים ברחבי הארץ, ופקדו קברי צדיקים. היום הגיע השיא: חגיגת בר מצווה ועלייה לתורה בכותל המערבי  לסיפור המלא   ● הנערים בקייב לעולם לא ישכחו את חגיגת הבר המצווה
12 נערי בר מצווה מקייב חגגו עלייה לתורה בכותל
(צילום: ברלה שיינר)
לפני שמונה חודשים נערכה בקייב חגיגת בר מצווה ל-12 תלמידי בית הספר של צעירי חב"ד בקייב. היה זה אירוע מרגש ומיוחד, שהחתנים ובני משפחותיהם, כמו גם האורחים הנכבדים, אנשי העסקים הרבים והשלוחים המסורים לא ישכחוהו במהרה.

במהלך השמחה הכריזו מספר ידידי חב"ד בקייב על מתנה מקורית: מר יחזקאל קאזוב יממן 12 כרטיסי טיסה לחתני הבר מצווה לטיול לישראל, ואילו מר חיים שקולניק ומר ישראל שירוננקו החליטו לממן את שהותם בישראל.

השבוע, הגיע הרגע הגדול של הילדים. הם נחתו בישראל למסע של שבוע, יצאו לטיולים ברחבי הארץ, פקדו קברי צדיקים, ושבתו בשבת האחרונה בכפר-חב"ד עם מר שקולניק.

היום הגיע השיא: חגיגת בר מצווה ועלייה לתורה בכותל המערבי. רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ קיבל את פני האורחים וחתני בר המצווה בדברים חמים, והם הניחו תפילין בסיוע השלוחים הרב משה אסמן, הרב דב קרסיק, הרב מוטי לבנהרץ שדאג לכל אירוחם בישראל, ור' גבריאל גורדון שליווה את הילדים במהלך שהותם בארץ. הרב יוסי הלפרין מנהל דוכן צעירי-חב"ד בכותל המערבי קרא בתורה וניהל את הטקס.

משם יצאו נערי הבר מצווה לארוחת בוקר במסעדה סמוכה במהלכה נשאו דברים הידידים והתומכים.

ר' לוי יצחק אדרעי מנהל צעירי-חב"ד בקייב סיפר כי הילדים התרגשו מאוד, והדבר ניכר היטב על פניהם. "היתה זו חוויה בלתי נשכחת עבורם שבוודאי לא תישכח זמן רב", אמר.
 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.