מערכת COL | יום כ"ח תשרי ה׳תשס״ט 27.10.2008

בפטרבורג חגגו את השנה החדשה

הקהילה בפטרבורג פתחה את השנה החדשה יחד עם ראשי העיר והרב יצחק דוד גרוסמן שהגיע במיוחד מישראל בטקס מכובד באולם בית הכנסת הגדול בעיר ■ השלוחים בעיר בראשות הרב מנחם מנדל פעווזנער קיבלו בחום רב את פני הרב גרוסמן ופני האורחים הרבים שהגיעו להשתתף באירוע. מושלת העיר גב' מטווינקו הצדיעה בדבריה לפעילות הקהילה בעיר והודתה לראשי הקהילה ולרב פעווזנר על כך שמידי שנה מזמינים אותה להשתתף באירוע זה לסיפור המלא
בפטרבורג חגגו את השנה החדשה
הקהילה בפטרבורג חגגה את פתיחת השנה החדשה יחד עם מושלת העיר והרב יצחק דוד גרוסמן- רב העיר מגדל העמק, חבר מועצת הרבנות הראשית ונשיא מוסדות מגדל אור- שהגיע במיוחד מישראל כדי לחזק את הקהילה וראשיה בנאום המרכזי בערב מרגש ומיוחד שנערך בבית הכנסת הגדול שבפטרבורג.

השלוחים בעיר בראשות הרב מנחם מנדל פעווזנער קיבלו בחום רב את פני הרב גרוסמן ופני האורחים הרבים שהגיעו להשתתף באירוע. מושלת העיר גב' מטווינקו הצדיעה בדבריה לפעילות הקהילה בעיר והודתה לראשי הקהילה ולרב פעווזנר על כך שמידי שנה מזמינים אותה להשתתף באירוע זה.

בנוסף אמרה שכשהיא מגיע לאירוע זה היא מרגישה שהיא מגיעה לאירוע משפחתי. הרב פעווזנער נשא תפילה יחד על הקהל הגדול לרגל המצב בעולם הכלכלי ולזכות הצלחת התומכים הרבים בכל מפעל השליחות ובעולם היהודי בפטרבורג ובעולם כולו.

הרב יצחק דוד גרוסמן נשא דברים המעוררים את הלב והאריך בנושא של "יעקב חבל נחלתו" שלכל יהודי יש קשר ישיר עם הקב"ה אלוקות ורוחניות, גם כשקשה ולא רואים זאת בגלוי וכו' וכן עורר את הציבור הרחב לקיום עוד ועוד מצוות וללימוד תורה כפי שהרבי דרש וביקש מיהודים שבאו לקבל ברכה ועצה.

הרב גרוסמן ציין בדבריו את המהפכה העצומה שחוללו שלוחי הרבי בעיר ואת ההבדל הגדול בפיתוח החיים היהודיים בעיר ביחס למה שראה לפני כ-15 שנים כשהיה בפעם האחרונה בפטרבורג. הרב גרוסמן ציין שאין לו ספק שהצלחה זו היא בזכות השליח הראשי בעיר הרב מנחם מענדל פעווזנער שקיבל את ברכת הרבי המשלח- לפעול בעיר פטרבורג. את הערב הנעימו בהצלחה רבה הנגן החסידי הרב אלימלך וייסברג יחד עם הזמר הידוע נמואל הרוש.

ראש הקהילה מר מרק גרוברג הודה למשתתפים הרבים שהגיעו והודה למושלת וליו"ר בית המחוקקים וכן לחברי פרלמנט ממוסקבה ומפטרבורג שהשתתפו באירוע חשוב ומרגש זה.

האירוע נמשך עד לשעות הלילה הקטנות ואפילו נמשכה התוועדות במלונו של הרב גרוסמן יחד עם ידידי הקהילה והשליח שארגן את האירוע הרב חיים שאול ברוק שם נאמרו גילויים רבים והתקבלו החלטות טובות לכתוב ספר תורה בכותל המערבי בזמן הכי קרוב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.