מערכת COL | יום כ"ח תשרי ה׳תשס״ט 27.10.2008

כינוס תורה בסימן אחדות הקהילות בעמנואל

כינוס התורה השנתי שע"י כולל אברכים חב"ד בעמנואל נערך אמש בסימן אחדות הקהילות בעמנואל. הכינוס שנערך זו השנה השלישית ברציפות, מאחד את כל הקהילות בעמנואל ומשתתפים בו רבני הקהילות וראשי הכוללים בישוב. הכינוס נערך בבית כנסת חב"ד החל משעה 17:00 לאחר תפילת מנחה ונמשך כשלש שעות לסיפור המלא 
כינוס תורה בסימן אחדות הקהילות בעמנואל

כינוס התורה השנתי שע"י כולל אברכים חב"ד בעמנואל נערך אמש בסימן אחדות הקהילות בעמנואל. הכינוס שנערך זו השנה השלישית ברציפות, מאחד את כל הקהילות בעמנואל ומשתתפים בו רבני הקהילות וראשי הכוללים בישוב. הכינוס נערך בבית כנסת חב"ד החל משעה 17:00 לאחר תפילת מנחה ונמשך כשלש שעות.

את הכינוס פיארו בנוכחותם: הרב יהודה אלחרר - שליח הרבי לעמנואל ומשפיע הקהילה, הרב חיים קיז'נר - רב קהילת חב"ד בעמנואל וחבר בית הדין, הרב יצחק מאיר ברלב - מרא דאתרא, הרב יצחק ענקי - רב קהילה וראש כולל חניכי הישיבות, הרב יהוידע גדסי - ראש כולל ורב בית כנסת "תנא דבי אליהו", הרב יעקב יוסף לייפער - רב בית כנסת חוסט ובן כ"ק אדמו"ר מחוסט שליט"א, הרב יוסף אביכזר - ראש כולל בית יחיאל ורב בית כנסת מעלות קדושים.

הרב נתן ליברמנטש מחשובי ברסלב וידיד נאמן של קהילת חב"ד, המכבד את כינוסי התורה מידי שנה, לא הגיע השנה מפאת חלישותו והציבור כולו איחל לרב אריכות ימים ושנים טובות.

כל הדוברים העלו על נס את דרכה של חב"ד הפועלת ברוח של אהבת ישראל ומגשרת בין הקבוצות השונות בעיר. "כוחו של הרבי נמצא כאן!" הכריז הר' יהוידע גדסי, "רק חב"ד מסוגלת לאחד את העיר בתקופת בחירות".

את הכינוס אירגן והינחה הר' אבינועם אהרוני, ראש כולל חב"ד בעמנואל. ר' ינון חריר, המשמש כראש המועצה שלח את ברכתו לכינוס וכן גם מועמד קהילת חב"ד לראשות העיר ר' אפרים מלוב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.