מערכת COL | יום כ"ח תשרי ה׳תשס״ט 27.10.2008

להתאחד כדי למנוע הקמת מדינת טרור ● מאמר דעה

סדר היום של הציבור הדתי והחרדי בחדשים הקרובים צריך להתמקד בנושא: מניעת הקמתה של מדינת טרור חדשה בשטחי יהודה ושומרון כאשר ירושלים העתיקה היא בירתה, חס וחלילה היה לא תהיה ■ "מה יועילו התוספות לקצבאות הילדים ולתלמודי תורה כאשר מיליון וחצי ילדים נמצאים בסכנת חיים מתמדת"? ■ זהו הנושא העיקרי עליו חובה להתמקד במערכת הבחירות הקרובה. יש להקים בדחיפות "בלוק טכני" של: ש"ס, אגו"י, האיחוד הלאומי-מפד"ל וכל הצבור הדתי והמסורתי הבלתי מפלגתי ■ מאמר דעה מאת הרב יוסף הרטמן  לסיפור המלא מה דעתכם? בואו להביע את עמדתם באמצעות 'מערכת התגובות'>>>
להתאחד כדי למנוע הקמת מדינת טרור ● מאמר דעה

הרב יוסף הרטמן

סדר היום של הציבור הדתי והחרדי בחדשים הקרובים צריך להתמקד בנושא: מניעת הקמתה של מדינת טרור חדשה בשטחי יהודה ושומרון כאשר ירושלים העתיקה היא בירתה, חס וחלילה היה לא תהיה.

בימים האחרונים שמענו בשמחה ובסיפוק על המאבק המתואם בין ש"ס לאגודת ישראל כנגד חלוקתה של ירושלים עיר הקודש. ברם, הקמתה של "מדינה" לא.ש.פ. מסוכנת לכל תושבי ישראל אלפי פעמים מאשר חלוקת ירושלים. כל מומחי הביטחון האמיתיים בארץ ובעולם מזהירים אותנו מפני צעד נמהר זה.לפלא רב שהנציגים החרדיים  לא העלו זאת בתביעותיהם?!

באם, ח"ו היל"ת, תקום מדינת רוצחים לאורך גבולנו המזרחי, ילדינו יהיו חשופים בכל יום למטחי קטיושות וקאסמים. כל מטוס הממריא מלוד יהיה נתון לסכנת הפלה מטילי כתף של נערי ה"שאבאב" של ארגוני הטרור. אמל"ח יוזרם ללא הגבלות ל"מדינה" זו!.... ראה הדוגמא של עזה ודרום לבנון. מה יועילו התוספות לקצבאות הילדים ולתלמודי תורה כאשר מיליון וחצי ילדים נמצאים בסכנת חיים מתמדת?! ה' ישמרנו.

זהו הנושא העיקרי עליו חובה להתמקד במערכת הבחירות הקרובה.לענ"ד, חוב קדוש מוטל על כל גדולי התורה שליט"א, הרבנות הראשית, כל הרועים הרוחניים שליט"א, העסקנים והחכי"ם של המפלגות הדתיות והחרדיות להתעלות מעל כל שיקול מפלגתי צר אופק.

יש להקים בדחיפות "בלוק טכני" של: ש"ס, אגו"י, האיחוד הלאומי-מפד"ל וכל הצבור הדתי והמסורתי הבלתי מפלגתי. יודעי דבר אומרים כי ניתן להגיע לשלושים וחמשה עד ארבעים מנדטים! במקום לסחוב קולות אחת מרעותה,הבה נתאחד ונסתער על הציבור הדתי והמסורתי המצביע למפלגות הנלחמות בתורת ישראל ובא"י.

תהיה זו בשורה מרנינה אמיתית, בימים טרופים ומלאי מבוכה. החזון של "בלוק טכני" יפיח רוח חיים בדור הצעיר.בעת הבחירות ולאחריהן, כל מפלגה נשארת נאמנה לאדיאולוגיה שלה,זו אחת המעלות של "בלוק טכני".

רק בכוחות מאוחדים נוכל בעזרת ה' למנוע הקמתה של מדינת טרור רצחנית שתסכן את חיי כולנו,חס ושלום. רק אח"כ נוכל להתפנות להשגת תקציבים למוסדות התורה ולמשפחות ברוכות ילדים. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.