מערכת COL | יום כ"ח תשרי ה׳תשס״ט 27.10.2008

המשטרה איבטחה את הצועדים בתהלוכה

יותר מאלפיים צעדו בשמחת תורה ופעלו "הקהל" בשמחה אצל יותר מ-300 בתי-כנסת ברובעי העיר ניו-יורק. התהלוכות אורגנו כמו כל שנה על ידי צעירי אגודת חב"ד המרכזית שתיאמו את התהלוכות עם המשטרה  לידיעה
המשטרה איבטחה את הצועדים בתהלוכה
משתתפי תהלוכות שמחת תורה צעדו לקווינס (כשלוש שעות), להאווארד ביטש (כשלוש שעות), לפלטבוש, לאזאון פארק, (כשלוש שעות), לסי גייט (קרוב לשלוש שעות), בצד הדרומי של מנהטן ובצד הצפוני של מנהטן (כשעתיים וחצי) , לסטרט סיטי, לבורו פארק, לבנסנהוירסט, לקנרסי, למנהטן ביטש, לשיפסהעד ביי, לביי רידזש, לברייטן ביטש (כשעתיים וחצי) ללונג איילנד סיטי (כשלוש שעות).

"שכר הפסיעות הוא עוד יותר גדול בהתחשב עם העובדה שזה רק ההליכה לצד אחד, ואחרי שמגיעים למקום משמחים יהודים בהקפות תוך מסירת שיחת של הרבי, שירה וזימרה וריקודים חסידיים סוערים ואחרי זה חוזרים לבית חיינו", אמר הרב שמואל בוטמאן, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית, "רואים כאן מסירות חסידית אופיינית לקיים את פקודת הרבי 'לשמח יהודים' בשמחת תורה בלי להתחשב עם טלטול ועייפות כלל, השמחה נותנת משמעות מיוחדת לענין של 'הקהל' של השנה".

פעולת הארגון נעשתה על ידי הרב יוסף יצחק בוטמאן בשיתוף פעולה עם התמים חיים זייץ, התמים יוסף גאלדוואסער והתמים שלמה זלמנוב שפעלו במשך שבועות במסירה ונתינה מיוחדת.

"מה שמיוחד בתהלוכה זו", אמר הרב יוסף יצחק בוטמאן ,"שבתהלוכה זו, שהיא למעשה שורה של תהלוכות לאזורים שונים, משתתפים אנ"ש ואורחים מכל העולם, מה שנותן לתהלוכה צביון מיוחד במינו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.