מערכת COL | יום י"ח תשרי ה׳תשס״ט 17.10.2008

צפון נתניה: שמחת בית השואבה ומעמד 'הקהל' מרכזי

למעלה מאלף איש בשמחת בית השואבה ומעמד הקהל מרכזי. החל משמונה בערב, עם תחילת האירוע, גדשו את רחבת גן יהושע מאות חוגגים ובני משפחותיהם שבאו לטול חלק בשמחה הגדולה שנערכה בשכונה לראשונה ■ אמן הקלידים אהרל'ה ליפסקר והזמר אבי גייקובס שימחו את מאות המשתתפים ■ התוכנית האומנותית היתה חוויה לילדים ולכל המשפחה: מופע מדהים של הלהטוטן  במופע של להטוטים ולפידי אש זכר לשמחת בית השואבה  לסיפור המלא
צפון נתניה: שמחת בית השואבה ומעמד 'הקהל' מרכזי

למעלה מאלף איש בשמחת בית השואבה ומעמד הקהל מרכזי. החל משמונה בערב, עם תחילת האירוע, גדשו את רחבת גן יהושע מאות חוגגים ובני משפחותיהם שבאו לטול חלק בשמחה הגדולה שנערכה בשכונה לראשונה.

"שמחת בית השואבה של בית חב"ד בצפון נתניה, היא חוליה פותחת בשרשרת אירועים מרכזיים הצפויים במהלך שנת הקהל", מדווחים הרב צבי וילהלם, שליח ורב בית הכנסת, ומארגן האירוע השליח הרב נחום גולדשמיד.

אמן הקלידים אהרל'ה ליפסקר והזמר אבי גייקובס שימחו את מאות המשתתפים. מעגלים מעגלים של הגברים שמחים ורוקדים לצד מעגלי ילדים רבים, נוצרו ברחבה הגדולה.

הגרלת פרסים ענקית עודדה את הילדים לרקוד עוד, והלהיבה את הילדים להמשיך בחיות לאורך הלילה, ולצידם, עומדות מאות נשים ומשתתפות גם הם בשמחה במחיאות כפיים.

התוכנית האומנותית היתה חוויה לילדים ולכל המשפחה: מופע מדהים של הלהטוטן מיכאל במופע של להטוטים ולפידי אש זכר לשמחת בית השואבה שהתקיימה בבית המקדש.

הרב צבי וילהלם נשא בפני הקהל דברים על חשיבותה של השמחה בחג הסוכות ועל ייחודה של השנה וסגוליותה כ'שנת הקהל' להתעורר באהבת ואחדות ישראל ויראת ה', כדברי הרבי.

"זה פעם ראשונה שברחבי השכונה נשמע קול של שמחה יהודית אמיתית ברחובה של עיר", אמרו השכנים והעוברים ושבים, "ואנו ממש מקווים שזו לא תהיה הפעם האחרונה...", אמרו השלוחים ל-COL.

בסיום הודה הרב נחום גולדשמיד לכל קהילת חב"ד צפון נתניה על העזרה הרבה בארגון האירוע, ולשליח הראשי לנתניה הרב מנחם וולפא, צוות ההגברה בניצוחו של שמוליק בן הרוש. ומנהל מטה הפעילות של בית חב"ד המרכזי הרב נח סוליש על עזרתם לאירוע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.