מערכת COL | יום ב' אב ה׳תשס״ח 03.08.2008

מי הרס את החנוכייה הגדולה בלטרון?

במהלך שעות הבוקר בוצעה הריסה של 25 מבנים בלתי חוקיים במרכז הפעילויות לילדים "מרכבות לטרון", כך מדווח האתר המקומי של ynet ■ בין ההריסות של המבנים, אפשר גם למצוא חנוכייה ענקית שהופלה לקרקע, "זאת החנוכייה הכי גדולה בעולם", אומר הבעלים המקום יהודה מרקוס, "אני לא מבין איך יכלו להרוס כזה סמל לסיפור המלא
מי הרס את החנוכייה הגדולה בלטרון?
הכתבה מתוך האתר הקהילתי של ynet
במהלך שעות הבוקר בוצעה הריסה של 25 מבנים בלתי חוקיים במרכז הפעילויות לילדים "מרכבות לטרון" שנמצא במועצת גזר בסמוך לכפר בן נון. עבודות ההריסה בוצעו בידי משרד הפנים, מנהל מקרקעי ישראל ובסיוע של משטרת ישראל.

במנהל מקרקעי ישראל ובמשרד הפנים טוענים כי "מרכבות לטרון", בו התקיימו פעילויות רבות של ילדים הוא אתר שהוקם שלא כחוק ופועל ללא רישיון, אך לטענת הבעלים של המקום יהודה מרקוס, תושב כפר בן נון מדובר על מחלוקת בירוקרטית: "המקום הזה נתמך ע"י משרד החינוך, ונבנה ביזמת משרד החקלאות, אבל במשרד הפנים ובמנהל טוענים שהמבנה לא חוקי".

"אני נפלתי בין הכיסאות" זועם מרקוס, "אני יכול לומר שמבחינת חינוך, ציונות ואהבת הארץ אנחנו מספר אחת בארץ, הרסו פה מפעל ציוני, עסקנו הרבה בפעילות התנדבותית תוך כדי כך שעבדנו עם עמותות וארגונים רבים".

בין ההריסות של המבנים, אפשר גם למצוא חנוכייה ענקית שהופלה לקרקע, "זאת החנוכייה הכי גדולה בעולם", מציין מרקוס, "אני לא מבין איך יכלו להרוס כזה סמל, כל יקירי ישראל הדליקו את החנוכייה הזו, כולל משפחות החטופים ומכובדים אחרים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.