מערכת COL | יום כ"ז תמוז ה׳תשס״ח 30.07.2008

השלוחים נפרדו מילדי שדרות, COL תיעד ● מיוחד

אחרי חודש ימים בהם שהו במחנות-קיץ מהנים בארה"ב, 100 ילדים וילדות משדרות נפרדו בדמעות משלוחי חב"ד ■ בשבילם, חודש זה היה יותר מסתם חופש. "ההימצאות שלי בחו"ל, במקום רגוע, פשוט הצליחה להשכיח ממני את כל הקאסמים ואווירת הפחד בשדרות", סיפר ל-COL חן, אחד הילדים ששהה במחנה-הקיץ בקליפורניה ■ וגם: מיהו הגביר שתרם סכום גדול לפרויקט הגדול ■ צוות COL בניו-יורק התלווה לילדים בדרכם לשדה-התעופה ותיעד את הפרידה המרגשת לסיפור המלא
השלוחים נפרדו מילדי שדרות, COL תיעד ● מיוחד
נפרדו בדמעות. ילדי שדרות נפרדים מהשלוחים בשדה-התעופה, אתמול ● צילומים: יעקב-חיים, COL

מאת כתב COL בארה"ב

100 ילדים וילדות משדרות ששהו בחודש האחרון במחנות-קיץ מהנים שארגנו עבורם בתי-חב"ד שונים ברחבי ארה"ב ישובו היום (רביעי) לישראל. הילדים היו מפוזרים בעשרה מחנות-קיץ, שלושה מתוכם בקליפורניה.

אתמול (שלישי) נפרדו מהם השלוחים בשדה-התעופה jfk בניו-יורק, כשהילדים מתקשים להיפרד. "זה לא קל להם, לא קל", אמר לנו אחד המדריכים ששהה עם הילדים במחנה-קיץ בניו-יורק.

לאורך החודש האחרון, הילדים ביקרו בעשרות אתרים ופארקים גדולים, כשלצד זה הם העשירו את לימודי היהדות שלהם בשיעורים מיוחדים שנמסרו עבורם.

בתי-חב"ד סיכמו בהצלחה את הפרויקט הקשה, הן מבחינה ארגונית והן מבחינה כספית. ל-COL נודע כי הנדיב הנודע ג'ורג' רוהר החליט להתגייס לפרויקט ותרם סכום נכבד.

בשביל אותם 100 ילדים, חודש זה היה יותר מסתם חופש. "ההימצאות שלי בחו"ל, במקום רגוע, פשוט הצליחה להשכיח ממני את כל הקאסמים ואווירת הפחד בשדרות", סיפר לנו חן, אחד הילדים ששהה במחנה-הקיץ בקליפורניה.

סדר היום של הילדים נפתח כל בוקר בשעה 8. לאחר תפילה וארוחת בוקר, נערכה עבורם תוכנית מיוחדת של פעילות, או יציאה לפארק, או אתר תיירותי. בשבתות, הילדים התארחו במשפחות חב"דיות וחוו מקרוב סעודת שבת יהודית, עם ניגונים ודברי תורה.

"אני רוצה לומר תודה על כל החודש הנפלא שהיה לנו ואנו מודים לכם", כתב אסף כהן בפתק שרשם למארגני מחנה-הקיץ. "תודה רבה. תודה לחב"ד", כתב עדן גבאי.

בחודש האחרון, COL ליווה את מחנות-הקיץ השונות ברחבי ארה"ב בדיווחים, גלריות וכתבות וידאו. אתמול (שלישי) נפרדנו מהילדים בשדה-התעופה.

כתבת וידאו ממחנה-הקיץ לילדים בלוס-אנג'לס:
לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(ולמסך מוגדל)

כתבת וידאו ממחנה-קיץ לילדות בלוס-אנג'לס:
לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:

לא מצליחים לצפות?
לחצו כאן (להורדה)

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.