מערכת COL | יום י"א תמוז ה׳תשס״ח 14.07.2008

השר לשעבר סיפר על קשריו של אביו עם הרבי

התוועדות חסידית מרוממת נערכה ביהוד לכבוד הרבי, בה השתתפו מר צבי זימרמן, מנכל ב.מ.וו. ישראל ששיתף את הנוכחים בסיפורו האישי, וכן ד"ר עוזי לנדאו, ששימש בעבר כשר וכחבר כנסת, שסיפר על הקרבה שהיתה בין אביו מר חיים לנדאו ז"ל לבין הרבי, ושיתף את הנוכחים בתמונת המצב הבטחונית של ישראל מול האיומים הניצבים בפני ישראל לסיפור המלא
השר לשעבר סיפר על קשריו של אביו עם הרבי

התוועדות חסידית מרוממת נערכה ביהוד לכבוד הרבי, בה השתתפו מר צבי זימרמן, מנכל ב.מ.וו. ישראל ששיתף את הנוכחים בסיפור הצלתה של בתו בברכת הרבי. ניכר היה שסיפור הדברים עורר בקרבו התרגשות גדולה ולאחר שהתגבר עליה סיכם זימרמן את דבריו, ואמר: "אני אמנם לא נראה חבדני"ק אבל אני יותר חבדני"ק משאינני חבדני"ק, ודעו לכם שהחיים שלי עם האמונה החבדית הרבה יותר טובים, והעמידה באתגרי החיים הרבה יותר קלה".

לאחר קטע וידאו קצר מהתוועדות עם הרבי נשא דברים ד"ר עוזי לנדאו, ששימש בעבר כשר וכחבר כנסת, שסיפר על הקרבה שהיתה בין אביו מר חיים לנדאו ז"ל לבין הרבי ולאחר מכן שיתף את הנוכחים בתמונת המצב הבטחונית של ישראל מול האיומים הניצבים בפניה. בסיום דבריו הביע מר לנדאו את בטחונו בחוסנה האלוקי של ישראל. "אלה ברכב ואלה בסוסים ואנחנו בשם ה' אלוקינו נזכיר. המה כרעו ונפלו ואנחנו קמנו ונתעודד".

את מסע החיתום של הערב הנפלא נשא שליחו של הרבי לכפר יונה הרב נחמיה שמרלינג שהסביר לקהל בטוב טעם את תפקידו ויחודיותו של הרבי כשתיל אלוקי בתוך עולם החומר שעניינו לחבר את בני האדם עם האלוקים, כדברי משה "אנוכי עומד בין ה' אלוקיכם וביניכם".

את הערב הנעים שמחה פרידמן והקלידים.

בתום הערב המוצלח ביקשו המשתתפים להביע את תודתם לבית חב"ד ולעומד בראשו הרב שמעון וינר על הארגון המוצלח ואף הביעו תקוה כי ירבו אירועים כאלו ביהוד.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.