מערכת COL | יום י' תמוז ה׳תשס״ח 13.07.2008

נפתחה ישיבת קיץ צעירי השלוחים בצפת

בצפת החלה בהצלחה רבה ישיבת הקיץ – צעירי השלוחים. 98 בחורים מכל רחבי רחבי העולם הגיעו לשיבת הקיץ המתקיימת בקמפוס המפואר של צעירי השלוחים בצפת – "קמפוס ישראל ארי' ליב – כולל חב"ד" למשך 6 שבועות ■ כבר בימים הראשונים זכתה ישיבת הקיץ בביקורו של ראש ישיבת חב"ד במיאמי הרב יהודה לייב שפירא, שנשא דברים בפני התלמידים ועורר וחיזקם לניצול זמן הקיץ בישיבת הקיץ באופן מיוחד  לדיווח ותמונות
נפתחה ישיבת קיץ צעירי השלוחים בצפת

בצפת החלה בהצלחה רבה ישיבת הקיץ – צעירי השלוחים. 98 בחורים מכל רחבי רחבי העולם הגיעו לשיבת הקיץ המתקיימת בקמפוס המפואר של צעירי השלוחים בצפת – "קמפוס ישראל ארי' ליב – כולל חב"ד" למשך 6 שבועות.

ישיבת הקיץ בצפת מצטיינת, כמו גם הישיבה במשך השנה, ברמת לימודים גבוהה עם אווירה חסידית מיוחדת, אך היא כוללת גם טיולים וחוויות מרתקות בכל רחבי הארץ והתוועדויות עם רבנים ומשפיעים אורחים. לתלמידי הישיבה מצטרפים עשרות תלמידים מצויינים מכל העולם למשך תקופת הקיץ. צוות הישיבה מורכב מבחירי התמימים ב-770, ובראשם עומדים השנה הת' שמעון שטילרמאן והת' שלמה קפלן.

כבר בימים הראשונים זכתה ישיבת הקיץ בביקורו של ראש ישיבת חב"ד במיאמי הרב יהודה לייב שפירא, שנשא דברים בפני התלמידים ועורר וחיזק אותם לניצול זמן הקיץ בישיבת הקיץ באופן מיוחד. בשבת האחרונה התוועד עם התלמידים המשפיע הרב אהרן אליעזר צייטלין, כהכנה לקראת חג הגאולה י"ב-י"ג תמוז. אגב, זו הייתה ההתוועדות הרשמית, אך מעבר לכך מתקיימים בישיבה כמעט מידי ערב התוועדויות פרטיות של קבוצות קטנות עם רבים מה'עלטערע בחורים' – הצוות של ישיבת הקיץ.

יומן מיוחד של אחד התלמידים יחד עם גלריית תמונות מעדכנים את ההורים בכל העולם באמצעות אתר הישיבה: www.youngshluhim.com/. נמשיך לעקוב ולדווח על אירועים מיוחדים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.