מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשס״ח 07.07.2008

'תמימים' היכונו: גם השנה 'קיץ של שליחות' בישראל

בעקבות ההצלחה הגדולה לתוכנית "קיץ של שליחות" בשנה שעברה, החליטה הנהלת צעירי אגודת חב"ד בארה"ק לגייס גם השנה את התמימים לעזרת השלוחים בבתי חב"ד ברחבי הארץ ■ השנה יתמקד מבצע שליחות הקיץ של הבחורים, בהפעלת ישיבות קיץ לתלמידי ישיבות כלליות ותיכוניות שיופעלו באמצעות בתי חב"ד, זאת כמובן בנוסף לכל מבצעי הק' ומבצע של"ה - מועדוני הקיץ לילדים כל הפרטים
'תמימים' היכונו: גם השנה 'קיץ של שליחות' בישראל
בעקבות ההצלחה הגדולה לתוכנית "קיץ של שליחות" בשנה שעברה, החליטה הנהלת צעירי אגודת חב"ד בארה"ק לגייס גם השנה את התמימים לעזרת השלוחים בבתי חב"ד ברחבי הארץ.

בישיבה שקיים הרב יוסף יצחק אהרונוב יו"ר צאגו"ח עם האחראים על המבצע, הוחלט להקים ועד מיוחד מבין תלמידי התמימים כדי להגיע למספר גדול יותר של צוותי פעילות שיכסו יותר יישובים ברחבי הארץ.

עוד הוחלט, כי השנה יתמקד מבצע שליחות הקיץ של הבחורים, בהפעלת ישיבות קיץ לתלמידי ישיבות כלליות ותיכוניות שיופעלו באמצעות בתי חב"ד, זאת כמובן בנוסף לכל מבצעי הק' ומבצע של"ה - מועדוני הקיץ לילדים - אותו יזם ועודד הרבי נשיא דורנו.
 
מלבד ההיערכות לגיוס התמימים ושיבוצם בבתי חב"ד, מרכז צאגו"ח יעניק גם תקציב השתתפות בהפעלת הצוותים לכל בית חב"ד שישתתף במבצע, וכן יעניק פרסי עידוד לתמימים.
 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.