מערכת COL | יום י"ב סיון ה׳תשס״ח 15.06.2008

מסיבת סיום לשנת חונכות עם נפגעי הטרור בירושלים

מידי שבוע הילדים זוכים לכמה שעות של כיף והנאה עם בנות סמינר שושנת ירושלים המתנדבות בפרויקט חונכות של מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור, לרגל סיום השנה הוזמנו הילדים וההורים למסיבת סיום משותפת. שבמרכזה נחגגה בת מצווה לשתי ילדות מארצות הברית שבאו לשמוח ולשמח עם ילדי נפגעי הטרור בישראל ■ לרגל סיום השנה נערכה השבוע מסיבת סיום משותפת לילדים ואימותיהם יחד עם המתנדבות לסיפור המלא
מסיבת סיום לשנת חונכות עם נפגעי הטרור בירושלים
מידי שבוע הילדים זוכים לכמה שעות של כיף והנאה עם בנות סמינר שושנת ירושלים המתנדבות בפרויקט חונכות של מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור, לרגל סיום השנה הוזמנו הילדים וההורים למסיבת סיום משותפת. שבמרכזה נחגגה בת מצווה לשתי ילדות מארצות הברית שבאו לשמוח ולשמח עם ילדי נפגעי הטרור בישראל.

"אני מבקשת להודות למתנדבות שמגיעות מידי שבוע במשך כל השנה לביתי, הן היו נהדרות, הילדים מאוד אוהבים אותן ומחכים לבואן, מאז שבעלי נפצע בפיגוע כל נטל הבית וגידול הילדים מוטל עלי, השעות הנפלאות של מתנדבות צעירי חב"ד הן עבורי אויר לנשימה בהן אני יכולה לקחת פסק זמן לעצמי, דבר הנותן לי את הכח להמשיך את ההתמודדות הקשה" במילים אלו סיכמה גב' בן דניאל את השנה הנפלאה של פרוייקט החונכות.

על פרוייקט החונכות מסביר הרב מנחם קוטנר מנהל מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור "בפרוייקט משתתפים עשרות ילדים שהתייתמו מאביהם בפיגועי טרור או שאחד מבני המשפחה נפצע בפיגוע, מעבר לכאב על האובדן או הפציעה, קיימות לא מעט בעיות נוספות שעליהם אנו משתדלים לתת מענה, בפרוייקט זה אנו מעניקים לאמא כמה שעות של מנוחה ולילדים שעות של כיף והנאה לצד הכנת שיעורי בית ומלאכות יד".

לרגל סיום השנה נערכה השבוע מסיבת סיום משותפת לילדים ואימותיהם יחד עם המתנדבות, שישבו יחד לפעילות יצירה בבלונים ולמופע קסמים וטלפתיה במבט יהודי על ידי האמן ניב הדר.

במרכז המסיבה הוכנה לילדים הפתעה מרגשת כאשר שתי ילדות בנות מצווה מארצות הברית הגיעו במיוחד לישראל כדי לחגוג את הבת מצווה ולשמוח ולשמח יחד עם ילדי נפגעי הטרור. אחת מהילדות שאביה נפצע קשה בפיגוע בירושלים הגישה להן עוגת יום הולדת בשם כל הילדים. והילדות מצדן הפתיעו במתנות נאות שחילקו לכל אחד מהילדים.

במפגש לסיכום השנה ציינה מנהלת הסמינר גב' יונית גולדשמיד את התרומה של הפרוייקט על הבנות ועל כך שהן זכו לעשות את פעולות החסד המיוחד במשך כל השנה, דבר שבודאי ייחרט בזיכרונם לעולם. אחת המתנדבות סיפרה על הזכות הנפלאה שהיא חוותה במשך כל השנה עם המשפחה שהיא מאמצת, והמליצה לכל חברותיה להמשיך לשמור על קשר טלפוני עם המשפחות גם ממקום מגוריהם ברחבי תבל.

בסיום העניק הרב קוטנר מצעירי חב"ד תעודות הוקרה למתנדבות על מסירותם לפרוייקט, והביע את תודתו המיוחדת לרכזת הפרוייקט בסמינר גב' מרים הבלין על ההשקעה והמאמצים הרבים במשך כל השנה להצלחת הפרוייקט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.