טמפו מרעננת את המותג ג'אמפ
בשלב ראשון, תכלול הסדרה את ששת הטעמים המובילים בקטגורית המשקאות הקלים: תפוזים, אשכוליות ודיאט אשכוליות, תות-בננה, ענבים ומנגו-פסיפלורה. בכל הסדרה נעשה שימוש בסוכר פירות, הנחשב למקור אנרגיה טוב יותר על פני סוכר רגיל בשל יכולתו להפוך לאנרגיה בגוף בצורה איטית ומבוקרת.
בקבוקי "ג'אמפ" קיבלו מראה רענן ועדכני בנוסף לבקבוקים המשפחתיים ולבקבוקי הזכוכית האישיים, יתווספו גם פלסטיק חצי ליטר אישיים.
הצורה המיוחדת של הבקבוק ועיצוב התווית הם חדשניים בקטגוריה. מעבר לעיצוב הצעיר, בחזית התווית מופיעים סיפורים קלילים, הפונים אל הצרכנים ועושים שימוש במשחקי מילים סביב טעמי המוצרים.
רפי יער, מנהל המותג ג'אמפ אומר "המהלך נועד להפוך את ג'אמפ למותג צעיר, חיוני, מרענן וכיפי, ולהתאימו לדרישות הצרכנים העדכניות בתחום המשקאות הקלים, כפי שעלו במחקרי צרכנים שערכנו".
מותג המשקאות הקלים ג'אמפ, עומד תחת הכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית ירושלים. בייחוד בשנה זו, שנת השמיטה, נעשו מירב המאמצים בהשגת פירות אשר אין בהם חשש שביעית.
את סדרת מוצרי ג'אמפ, ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, בקיוסקים ובמרכולים באיזור מגוריכם, במארזים משפחתיים של