מערכת COL | יום כ"ג אייר ה׳תשס״ח 28.05.2008

הרב עמאר - אורח מוסדות חב"ד בארגנטינה

אמש (שלישי), ערך הראשון לציון הרב משה שלמה עמאר ביקור במוסדות חב"ד בארגנטינה בראשות השליח הראשי בארגנטינה הרב צבי יחיאל גרינבלאט ■ הביקור נפתח בתפלת שחרית בהשתתפות תלמידי הכיתות הגבוהות של מוסדות חינוך חב"ד, כאשר בסיום התפלה נשא הרב עמר דברי עידוד וחיזוק לילדים ■ בהמשך הרב עמר מסר שיעור בפני תלמידי הישיבה ובסיום ביקורו היתה ניכרת התרגשותו והתפעלותו ממוסדות חב"ד בארגנטינה  לסיפור המלא
הרב עמאר - אורח מוסדות חב
(צילום: balebatim.com.ar)
אמש (שלישי), ערך הראשון לציון הרב משה שלמה עמאר ביקור במוסדות חב"ד בארגנטינה בראשות השליח הראשי בארגנטינה הרב צבי יחיאל גרינבלאט.

הביקור נפתח בתפלת שחרית בהשתתפות תלמידי הכיתות הגבוהות של מוסדות חינוך חב"ד, כאשר בסיום התפלה נשא הרב עמר דברי עידוד וחיזוק לילדים.

לאחר התפלה התקיימה ארוחת בוקר חגיגית בהשתתפות מר גרשום (ג'ורג') טעלערמאן ראש העיר לשעבר של בואנוס איירס, הנגיד מר יעקב זיסל (אדוארדו) עלשטיין, שלוחים ומנהלי בתי חב"ד מעיר הבירה וקבוצה נכבדה מידידי ותומכי המוסדות.

הרב גרינבלאט פתח את הסעודה בשיחה של הרבי אודות החילוק בין היציאה הראשונה של רשב"י מהמערה לאחר י"ב שנה בה הם רצו לשרוף ולכלות הכל עד שיצתה בת קול ואמרה שעליהם להיכנס שוב למערה לבין היציאה האחרונה לאחר י"ג שנה שבה הוא חיפש מה לתקן.

הרב עמר היה כולו נפעם ומרוגש מאוד מחידושו של הרבי ששמע עתה בפעם הראשונה על ידי השליח הראשי הרב גרינבלאט, ואמר שעתה מתחוור לו היטב החילוק שמביאה הגמרא בקשר להלל הזקן ותלמידו המובחר יהונתן בן עוזיאל שהוא בלימודו היה שורף את העוף שבשמיים ורבו הלל לא היה שורף ומכלה בשעת לימודו, שהרי לכאורה בפשטות לא מובן מה החידוש בנוגע להלל הזקן הרי כל אחד מאיתנו לא שורף את העוף שבשמיים בשעת לימודו תורה.

הרב עמאר סיפר על זכרונותיו מהשלוחים במרוקו, על הביטול והענווה שהיתה להם ועל המסירות נפש שלהם.

בהמשך הרב עמר מסר שיעור בפני תלמידי הישיבה ובסיום ביקורו היתה ניכרת התרגשותו והתפעלותו ממוסדות חב"ד בארגנטינה. 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.