מערכת COL | יום ט"ז אייר ה׳תשס״ח 21.05.2008

טבע מציגה: "אקמול פוקוס" - תרופת OTC להקלה על מיגרנה

חברת טבע ישראל, מציגה את אקמול פוקוס - תרופה ללא מרשם בעלת התוויה ספציפית להקלה במיגרנה. בשוק התרופות ללא מרשם בישראל מדובר בהרכב יחידי שאין מוצרים הדומים לו.
טבע מציגה:

אקמול פוקוס מכיל שילוב מרכיבים ייחודי, הכולל אספירין, פרצטאמול וקפאין, אשר הוכח כיעיל לטיפול בהתקפי מיגרנה קלים ובינוניים. ישראלים רבים מכירים את התרופה "אקסדרין מיגרנה" שהיא תרופת הOTC הנמכרת ביותר בארה"ב להתוויה זו. טבע פיתחה את אקמול פוקוס בהתאם לנוסחה המצליחה של אקסדרין.


 


מיגרנה (צילחה) מוגדרת כהתקף כאב ראש פועם, חד צדדי, בעוצמת כאב בינונית עד גבוהה, הנמשך בין 4-72 שעות. המיגרנה נתפסת כסוג כאב השונה בתכלית מזה של כאבי הראש. כ – 16% מהאוכלוסייה הכללית בישראל סובלים ממיגרנה. שכיחות המיגרנה גבוהה יותר בקרב הנשים והינה 23%.


 


אורלי פינקלמן, מנהלת שיווק תרופות ללא מרשם ומוצרי צריכה בטבע ישראל, מציינת כי אקמול פוקוס מהווה בשורה לסובלים ממיגרנה, הודות לשילוב המרכיבים הייחודי להקלה על מיגרנה, ללא מרשם רופא. פינקלמן מציינת כי בשיחות עם צרכנים הסובלים ממיגרנה, רופאים ורוקחים, עלה שוב ושוב הצורך בתרופה ללא מרשם המיועדת להקלה על מיגרנה.


 


אקמול פוקוס במינון מומלץ של 2 קפליות כל 6 שעות, מוצע באריזה של 30 קפליות במחיר של 35.90 שקלים. ניתן להשגה בבתי המרקחת וברשתות הפארם.


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.