מערכת COL | יום ט"ז אייר ה׳תשס״ח 21.05.2008

הפצת החסידות בהילולת רשב"י במירון

ביום שישי יחגוג עם ישראל את יום ההילולא של רשב"י, מגלה תורת הקבלה - פנימיות התורה, ואין מתאים יותר מיום גדול זה לעסוק בהפצת תורת החסידות שהיא המאור שבתורה, המובססת על הקבלה ■ בצעירי-חב"ד נערכים לרבבות היהודים שיפקדו ביום זה את קברו של רשב"י במירון והקימו אוהל ענק, שישמש להתוועדויות חסידיות, והפצת ספרי חסידות ■ על מסכים גדולים, שיוצבו יוקרנו מראות קודש במשך כל יום ההילולא, קטעי וידאו מהתוועדויות ומאירועים בחצרו של הרבי  כל הפרטים
הפצת החסידות בהילולת רשב

מערכת COL

ביום שישי יחגוג עם ישראל את יום ההילולא של התנא האלוקי הקדוש - רבי שמעון בר יוחאי, מחבר ספר הזוהר ומגלה תורת הקבלה - פנימיות התורה. אין מתאים יותר מיום גדול זה לעסוק בהפצת תורת החסידות שהיא המאור שבתורה, המובססת על הקבלה.

ואכן, בצעירי-חב"ד נערכים לרבבות היהודים שיפקדו ביום זה את קברו של רשב"י במירון והקימו אוהל ענק, בסמוך לציונו הקדוש של רשב"י, שישמש להתוועדויות חסידיות, והפצת ספרי חסידות.

על מסכים גדולים, שיוצבו ליד ביתו של ר' יוסי הלפרין, תושב מירון, יוקרנו מראות קודש במשך כל יום ההילולא, קטעי וידאו מהתוועדויות ומאירועים בחצרו של הרבי מליובאוויטש, זאת במימון אגודת קריית חב"ד בצפת ו"חב"ד רשב"י". כמו כן יתקיים כינוס תשב"ר ביום שישי על-ידי חב"ד רשב"י.

חברי "אור החסידות" מישיבת תומכי תמימים בכפר חב"ד הכינו תכנית לימוד והתוועדויות על ידי גדולי משפיעי החסידות בארץ. באוהל החסידות יערכו התוועדויות ושיעורים גם בשבת הסמוכה לל"ג בעומר.

העולים אל ציונו הקדוש של רשב"י יקבלו גליונות של 'שיחת השבוע', וכן קונטרס מיוחד שהודפס לקראת יום ההילולא. בקונטרס הגדוש, מובאים ביאורים ופנינים יקרים בענייני רשב"י. הקונטרס הודפס בכמות גדולה לשם חלוקתו לרבבות הבאים לציון הרשב"י במירון.

בנוסף לכך, יפיצו אלפי ספרי חסידות, ורבבות יצפו בוידיאו מהרבי מליובאוויטש שיוקרנו על-גבי מסכים גדולים. אלפי הילדים בני ה-3, שיערכו 'תספורת' במהלך יום ל"ג בעומר במירון, יקבלו את לוח הא"ב ועליו 12 הפסוקים ומאמרי חז"ל, בצירוף צנצנת דבש על-פי הוראתו של הרבי מליובאוויטש.

את הפעילות במקום בערב יום ההילולא ועד צאתו - ינהלו תלמידי הישיבות בכפר חב"ד. תלמידי ישיבת 'צעירי-השלוחים' בצפת יפעילו דוכנים ל'מבצע תפילין' לכל אורך המסלולים בעלייה לציון הרשב"י.

הרבי מליובאוויטש עודד מאד את הפעילות במירון בל"ג בעומר בכל שנות נשיאותו והורה לקיים בה פעילות להפצת מעיינות החסידות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.