מערכת COL | יום ט"ז אייר ה׳תשס״ח 21.05.2008

מאה חמישים אלף שקיות שתיה כבר נתרמו

במסגרת מבצע ח"י רוטל לתהלוכות" תחת הכותרת 'נותנים לרבי ח"י לכבודו של בר יוחאי, נתרמו ונשלחו לבתי חב"ד למעלה ממאה וחמישים אלף שקיות שתיה ■ "אנו שואפים להגיע למאתיים אלף שקיות. ופונים בקריאה לאנ"ש. אל תמתינו לרגע האחרון, ההתרמה תיסגר ברגע שתהיה בידינו כמות מספקת של שקיות שתיה. שמות התורמים ישלחו ביום ל"ג בעומר לרבי ולציון רשב"י. ותזכו להתברך בכל מילי דמיטב, בניי חיי ומזוני רוויחי", נמסר ל-COL  לסיפור המלא
מאה חמישים אלף שקיות שתיה כבר נתרמו
במסגרת מבצע ח"י רוטל לתהלוכות" תחת הכותרת 'נותנים לרבי ח"י לכבודו של בר יוחאי, נתרמו ונשלחו לבתי חב"ד למעלה ממאה וחמישים אלף שקיות שתיה.

"היענות רבה, גם בקרב רבים שאינם מאנ"ש", אומרים המארגנים, הרעיון לתרום לכבודו של רשב"י ולהשתתף בממון בתהלוכות אותם ייסד הרבי קוסם לרבים. כמו שאומרים, גם תרומה לתהלוכה, גם סגולה לברכה. אנו שואפים להגיע למאתיים אלף שקיות. ופונים בקריאה לאנ"ש. אל תמתינו לרגע האחרון, ההתרמה תיסגר ברגע שתהיה בידינו כמות מספקת של שקיות שתיה. שמות התורמים ישלחו ביום ל"ג בעומר לרבי ולציון רשב"י. ותזכו להתברך בכל מילי דמיטב, בניי חיי ומזוני רוויחי", נמסר ל-COL.

לפרטים ותרומות: 03.9606343
 
וקריאת הפ"נ ביום שמחת רשב"י על ציון נשיאנו.... יכולה קריאה זו לפרוץ ההסתרים וההעלמות ולהמשיך לכאו"א המצטרך לו בבני חיי ומזוני רוויחא."
נותנים לרבי ח"י לכבודו של בר יוחאי - סקירה
פרויקט ח"י רוטל לרבי המתקיים זו שנה רביעית ברציפות זוכה להיענות רבה בקרב אנ"ש. מאות מאנ"ש חסידי חב"ד הצטרפו בשבוע האחרון לפרויקט הח"י רוטל לתהלוכות ל"ג בעומר.

במסגרת הפרויקט המאורגן ביוזמה פרטית של מספר אברכים יחולקו ביום ל"ג בעומר יותר מאתיים אלף! שקיות שתיה לילדי ישראל המשתתפים בתהלוכות ל"ג בעומר ברחבי הארץ.

פרויקט זה, המתקיים זו השנה הרביעית, מאחד כמה מטרות, מסבירים יוזמי הפרויקט. בראש ובראשונה נתינת אפשרות להשתתף בסגולת הח"י רוטל לענינים השייכים לרבי. סגולת הח"י רוטל ידועה ומפורסמת כמי שרבים נושעו בזכותה. עפ"י המנהג מנדבים ח"י רוטל שתיה (לרוב מדובר במיץ ענבים) לעולים להשתטח על ציון הרשב"י. 'רוטל' היא מידה של בערך כ3 ליטר ומסורת עתיקת יומין מבטיחה למנדב שפע של ישועות וברכות ובפרט בעניני ילדים. עפ"י דבריו של הרבי  שרשב"י נמצא בתהלוכות. החליטו  האברכים להתרים את אנ"ש לתת את ח"י הרוטל עבור הילדים המשתתפים בתהלוכה. תהלוכת ל"ג בעומר הנעשית במצוותו של הרבי לכבוד רבי שמעון בר יוחאי.

ובודאי שהתורם יזכה לכל אותם הברכות המובטחות למנדב שתיה לזכות רשב"י.
יחד עם זאת יש כאן הזדמנות פז לכל אחד מאנ"ש להיות שותף בסכום זעום של 85₪ בהוצאות תהלוכת ל"ג בעומר ואת ההקלה הגדולה למנהלי בתי חב"ד שזוכים לתרומה נאה של שתיה קרה לחלקה לילדי החמד.

עבור סך 85₪ יזקפו לזכות התורם 270 שקיות שתיה –  שהם ח"י רוטל משקה.
השנה , אומרים המארגנים, הלכנו לכתחילה אריבער והזמנו מראש מאתיים אלף שקיות על מנת שכל מארגני התהלוכות יוכלו לקבל שקיות שתיה.

הארגון שמופעל ע"י קבוצת אברכים בהתנדבות מלאה נעשה בתיאום עם צעירי-אגודת-חב"ד – המרכז. המסייעים לכל הלוגסטיקה המורכבת של קבלת התרומות וחלוקת השתיה לבתי חב"ד ברחבי הארץ. כך גם ניתן לדעת כמה צריך לחלק לכל בית חב"ד.

'הכל מתוך התנדבות' מספרים המארגנים.' החל מהדפסת המודעות שנתרמו הגרפיקה למודעות הפרסום רכזי הערים  כל זה נעשה בהתנדבות מלאה'. באחדות נפלא נרתמו כל הגורמים בין אנ"ש לסייע למבצע המופלא הזה של חלוקת שתיה  לאלפי ילדי ישראל המשתתפים בתהלוכות אותם ייסד הרבי.

ולאלה שחפצים לדעת את החשבון של כמות הח"י רוטל הנה הוא לפניכם:

רוטל = 3 ליטר. ח"י רוטל = 54 ליטר. 'שלוק' – 200 מ"ל. 5 שקיות שתיה 'שלוק' = ליטר. 54 כפול 5 = 270. ח"י רוטל = 270 שקיות שתיה שיחולקו למאתיים שבעים ילדים.  וכל זה ב80 ₪ בלבד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.