מערכת COL | יום ט"ז ניסן ה׳תשס״ח 21.04.2008

הרב אלישיב תמך בבניית מקווה חב"דית

סגן ראש עיריית ירושלים הרב יהושע פולק, התראיין למוסף 'כרטיס ביקור' של עיתון 'בקהילה' שראה אור לקראת חג הפסח וחשף כיצד הרב אלישיב תמך בהחלטתו להקים מקוואות בור-על-גבי-בור כשיטת הרבי הרש"ב ■ "בכל המקוואות שהקמתי בירושלים, הקפדתי שיהיה גם בור על גבי בור בשיטת הרש"ב, כמנהגם של חסידי חב"ד... הופעתי בבית הגרי"ש והרציתי את משנתי הסדורה לפיה תפקידי הוא לשרת את כל שכבות הציבור ללא יוצא מן הכלל. הגרי"ש אלישיב העניק לי את מלוא הגיבוי והורה לי להמשיך לעשות כן מבלי להיכנע לכל מחאה"  לסיפור המלא
הרב אלישיב תמך בבניית מקווה חב
סגן ראש עיריית ירושלים הרב יהושע פולק, התראיין למוסף 'כרטיס ביקור' של עיתון 'בקהילה' שראה אור לקראת חג הפסח וחשף כיצד הרב אלישיב תמך בהחלטתו להקים מקוואות בור-על-גבי-בור כשיטת הרבי הרש"ב.

"בכל המקוואות שהקמתי בירושלים, הקפדתי שיהיה גם בור על גבי בור בשיטת הרש"ב, כמנהגם של חסידי חב"ד. כשעמדתי להקים את המקווה בשכונת רמות ג' באו אליי אברכים ואמרו לי כי הם מסרבים בתוקף להקמת מקווה בשיטת חב"ד. דחיתי אותם מעל פניי ואמרתי שאין על מה לדבר. הם הציעו כפשרה, שהכניסה לבור זה תהיה נפרדת ולא דרך הכניסה הרגילה. גם לכך לא הסכמתי".

"אותם אברכים עשו 'שיעורי בית' ולמדו כי אני נועץ בשאלות הלכתיות סבוכות במרן הגרי"ש אלישיב. הופעתי בבית הגרי"ש והרציתי את משנתי הסדורה לפיה תפקידי הוא לשרת את כל שכבות הציבור ללא יוצא מן הכלל. הגרי"ש אלישיב העניק לי את מלוא הגיבוי והורה לי להמשיך לעשות כן מבלי להיכנע לכל מחאה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.