מערכת COL | יום ט' ניסן ה׳תשס״ח 14.04.2008

מנהלי המוסדות ב'שלושים' לאם התומך

אמש (ראשון) נערך ה'שלושים' לפטירת הגב' ג'וליה כהן ע"ה, אמו של הנגיד מר סאני קאהן. הנגיד קאהן תומך נלהב של מוסדות חב"ד בארץ ובעולם ומסייע ביד נדיבה לבתי-חב"ד ומוסדות חב"ד בארץ-הקודש וברחבי תבל, ולאלפי נזקקים, יתומים ואלמנות מכל העדות והחוגים ■ באירוע, נטלו חלק שלוחים ומנהלי מוסדות, שבאו להוקיר את האיש ומעשי החסד שלו. האירוע נערך בבית המנוחה בתל אביב, שהוסב ללמקום של תורה וקדושה: בית כנסת ול'כולל' אברכים. את הערב כיבד בנוכחותו, הרב הראשי הרב ישראל-מאיר לאו, ידידי המשפחה, מזה עשרות בשנים  לסיפור המלא
מנהלי המוסדות ב'שלושים' לאם התומך
(צילום: מאיר דהן, COL)
אמש (ראשון) נערך ה'שלושים' לפטירת הגב' ג'וליה כהן ע"ה, אמו של הנגיד מר סאני קאהן. הנגיד קאהן תומך נלהב של מוסדות חב"ד בארץ ובעולם ומסייע ביד נדיבה לבתי-חב"ד ומוסדות חב"ד בארץ-הקודש וברחבי תבל, ולאלפי נזקקים, יתומים ואלמנות מכל העדות והחוגים.

באירוע, נטלו חלק שלוחים ומנהלי מוסדות, שבאו להוקיר את האיש ומעשי החסד שלו. האירוע נערך בבית המנוחה בתל אביב, שהוסב ללמקום של תורה וקדושה: בית כנסת ול'כולל' אברכים. את הערב כיבד בנוכחותו, הרב הראשי הרב ישראל-מאיר לאו, ידידי המשפחה, מזה עשרות בשנים.

מר סאני קאהן, ממשיך במסורת אימו ע"ה, בעזרה לנזקקים שכך חינכה תמיד את ילדיה, ואשר ביתה היה תמיד בית של נתינה ועזרה. באירוע, השתתפו גם אחיו: אברהם, אחותו מרים, ונכדה של המנוחה, תומר ביטון, המסייע אף הוא רבות לפעילות חב"ד ביפן.

יצויין, כי מר קאהן השתתף היום (שני), כאורח מיוחד של 'כולל חב"ד' במעמד בר ובת-מצווה ל-1000 ילדים עולים ליד הכותל-המערבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.