מערכת COL | יום כ' אדר ב ה׳תשס״ח 27.03.2008

באירגון הרווחה האירופאי "אלף" נערכים לפסח

ארגון הרווחה האירופאי – "אלף", לא נח, ולאחר שאנשי ארגון הרווחה האירופאי - "אלף" מסכמים בסיפוק את הנתונים ומתפנים לארגן את המבצע הבא 'מבצע פסח הגדול ביותר באירופה' ■ בפסח הקרוב יכבשו שוב, פעילי ארגון הרווחה האירופאי - "אלף" את בתי החולים, בתי האבות, בתי הסוהר ומחנות הצבא ויסייעו למשפחות במצוקה, במבצע מיוחד "פרוייקט החירות", כדי ללמדם על מהות החג, לסייע בקיום חג הפסח כהלכתו, ולהביא את אווירת החירות ליהודים הזקוקים לה ביותר לסיפור המלא
באירגון הרווחה האירופאי

ארגון הרווחה האירופאי – "אלף", לא נח. אחרי שחילק מגילות אסתר ב-5 שפות, שלח משלוחי מנות ומתנות לאביונים, הציף את אירופה בנגני MPJ (ג'ואיש מדיה פלייר) עם קריאת המגילה המוקלטת ואחרי שהביא עשרות תזמורות קטנות לבתי סוהר ובתי חולים, מסכמים אנשי ארגון הרווחה האירופאי - "אלף" בסיפוק את הנתונים ומתפנים לארגן את המבצע הבא 'מבצע פסח הגדול ביותר באירופה'.

אין רגע דל. הלב מתרחב למקרא נתוני הסיכום החלקיים של מבצע חמ"ש של פורים באירופה שנערך על ידי ארגון הרווחה האירופאי – "אלף". 30000 מגילות הודפסו בחמש שפות, 40000 משלוחי מנות חולקו. אי אפשר היה להשיג שום כלי נגינה פנוי, מחסור חמור הורגש גם בקרב להקות תזמורות, מאורגן עד חליל, חצוצרה עד תופים גויסו לסעודות הפורים של "אלף". סעודות פורים "כיד המלך" אורגנו ע"י 250 קהילות ובסה"כ מדווחים הפעילים, מפלס הבדידות של היהודים המוגבלים באירופה, ירד פלאים. מאות מתנדבים של "אלף" טיפלו למעשה ב 45000 יהודים ב 30 מדינות בכל רחבי היבשת. ב"אלף" מדווחים בסיפוק כי באמצעות מבצע חמ"ש בפורים תשס"ח הגיעו למאות יהודים שלא ידעו עליהם עד כה, ומאות משפחות יהודיות יודעות היום יותר על יהדותן.

בפסח הקרוב יכבשו שוב, פעילי ארגון הרווחה האירופאי - "אלף" את בתי החולים, בתי האבות, בתי הסוהר ומחנות הצבא ויסייעו למשפחות במצוקה, במבצע מיוחד "פרוייקט החירות", כדי ללמדם על מהות החג, לסייע בקיום חג הפסח כהלכתו, ולהביא את אווירת החירות ליהודים הזקוקים לה ביותר.

הפעילויות שמציע הארגון הן:

1. הטענת נגן ה MPJ בהרצאות ושיעורים על מהות חג הפסח ודיניו, תסכית על סיפור יציאת מצרים ושירי גאולה לחול המועד.
2. השתתפות בעלויות של פעילות חווייתית לרגל החג כמו: עריכת סדר לדוגמא בשבוע שלפני החג, התנסות באפיית מצות. 
3. חלוקת חבילות מזון "קמחא דפסחא" הכוללות: מצות, יין, בשר, דגים, ירקות, ומצרכי יסוד.
4. סידור קייטרינג במחירים מוזלים לסדרים ציבוריים בליל הסדר.
5. אפשרות לרכישת הגדות של פסח בשפות: צרפתית, ספרדית, אנגלית, גרמנית ורוסית במחיר מסובסד.

ארגון הרווחה האירופאי – "אלף" קיים כדי לסייע לכל היהודים הנמצאים במצב מוגבל ברחבי אירופה. לוח הזמנים הקצר מאתגר מאוד את מטה הארגון. בתוך כך פנה הרב לוי קנלסקי, יו"ר הארגון, אל רבני הקהילות ואנשי הדת בבקשה כי יזדרזו להירשם ולפרט את הפעילות שתיעשה בתחומם, כדי לסייע בתקציב.

כל המעוניין לקבל סיוע מ"אלף", עבור הפעילויות הנ"ל, מתבקש לשלוח את בקשתו (סוג הפעילות + כמות) למשרדי הארגון עד לתאריך כ"ו אדר ב'  (2/04/2008) על מנת שנוכל להתארגן בהתאם. [email protected]

מספר המשתתפים מוגבל, כל הקודם זוכה! 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.