מערכת COL | יום כ' אדר ב ה׳תשס״ח 27.03.2008

הפנינג פורים עם חב"ד בחדרה

בליל חג הפורים התקיים הפנינג ענק בשכונת ניסן שבפאתי חדרה מאות אנשים מהשכונה ומהאזור כולו באו ונהנו במשך שעות ממגוון פעילויות עבור הילדים וכל המשפחה ■ ההצלחה הייתה גדולה, ובתוך כרבע שעה למעלה ממאה נשים קיבלו ערכות של נרות שבת קודש, ובמשך הערב חולקו עוד מאות עלונים על חג הפורים ועשרות של יהודים הניחו תפילין לסיפור המלא ולתמונות
הפנינג פורים עם חב

בליל חג הפורים התקיים הפנינג ענק בשכונת ניסן שבפאתי חדרה מאות אנשים מהשכונה ומהאזור כולו באו ונהנו במשך שעות ממגוון פעילויות עבור הילדים וכל המשפחה.

קבוצת הלברשטיין, הבונה את השכונה, אירגנה את כל האירוע וכחלק מכך הזמינו את הרב ברוך בקרמן ורעייתו שבמשך כל השנה בקשר איתם ועושים פעילות בשכונה תחת בית חב"ד המרכזי בהנהלת הרב קלונימוס קופצ'יק והרב יוחנן בוטמן לקרוא במגילה ולהסביר לקהל הגדול על מצוות החג.

ההצלחה הייתה גדולה, ובתוך כרבע שעה למעלה ממאה נשים קיבלו ערכות של נרות שבת קודש, ובמשך הערב חולקו עוד מאות עלונים על חג הפורים ועשרות של יהודים הניחו תפילין.

למעלה מ- 150 יהודים היו ששמעו את המגילה בכמה פעמים שקראו את המגילה באהל הגדול שנבנה במקום לשם כך. לפעילות סייעו: הרב חיים הלל שפרינגר וכן התמימים משה גוראריה, מנחם-מענדל הלפרין, יונה הר צבי, ומנחם-מענדל צייטלין מהישיבה במגדל העמק.

ולמחרת, בבית משפחת בקרמן נערכה סעודת פורים לכ-20 איש משתתפי השיעורים בשכונה והשמחה שם פשוט הרקיע שחקים במשך שעות ארוכות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.