מערכת COL | יום ט' אדר ב ה׳תשס״ח 16.03.2008

הרבי דורש: כך נתכונן לחג לפורים

הרבי דורש - כך נתכונן לחג לפורים: מהפתיחה דחודש אדר ("משנכנס אדר") צריך לשאוב מיד כוחות להרבות בכל עניני שמחה, על ידי קבלת החלטות טובות להשתדל בכל האופנים להוסיף ולהרבות בדברים המשמחים  יש לעשות את כל ההכנות לפורים, כולל ללמוד הלכות פורים, וגם דרושי פורים, ובאופן של הבנה והשגה, ועד אליבא דנפשיה, שזה יפעול על הלימוד עד במעשה בפועל ■ COL מגיש: הוראות הרבי לחודש אדר, ההכנות לפורים, וחג הפורים מתוך "לוח אגו"ח"  להוראות הרבי
הרבי דורש: כך נתכונן לחג לפורים
הרבי יוצא מבית המדרש עם מגילה בידו ● ארכיון: COL
 "משנכנס אדר מרבין בשמחה" כולל יום א' דראש חודש אדר, וגם שבת מברכים אדר, שבו מתחילה כבר ה"כניסה" דחודש אדר, ועד שעל ידה המשכת הברכה בכל החודש.

 מהפתיחה דחודש אדר ("משנכנס אדר") צריך לשאוב מיד כוחות להרבות בכל עניני שמחה, על ידי קבלת החלטות טובות להשתדל בכל האופנים להוסיף ולהרבות בדברים המשמחים. (שיחת ליל ד' ה' ו' וש"פ תרומה תשנ"ב)

 השמחה צריכה להיות באופן דמוסיף והולך ואור ושמח בכל יום מב' חודשי אדר, להוסיף בכל יום בעניני שמחה. (שיחת ליל ד' ה' ו' וש"פ תרומה תשנ"ב)

 השמחה היא לכל לראש על ידי ההוספה ב"פקודי ה' ישרים משמחי לב", לימוד התורה, נגלה דתורה ובפרט פנימיות התורה. (שיחת ליל ד' ה' ו' וש"פ תרומה תשנ"ב)

הכנות לפורים

 יש לעשות את כל ההכנות לפורים, כולל ללמוד הלכות פורים, וגם דרושי פורים, ובאופן של הבנה והשגה, ועד אליבא דנפשיה, שזה יפעול על הלימוד עד במעשה בפועל. (ש"פ פקודי תשמ"ט)

 יש להתחיל ולהשלים מבעוד מועד כל ההכנות הדרושות למבצע פורים בכל העולם כולו, שלא ישאר יהודי אחד בפינה נידחת בקצווי תבל, שלא יהיה לו כל צרכי החג לקיים כל מצוות פורים: מקרא מגילה, משלוח מנות, מתנות לאביונים, סעודת פורים, שמחת פורים וכו'. (ש"פ תרומה תנש"א. ש"פ פקודי תשמ"ט)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.