מערכת COL | יום י"ט אדר א ה׳תשס״ח 25.02.2008

מסיבת "פורים קטן" ענקית בבית חב"ד צפון נתניה

מוזיקה שמחה ופורימית, קידמה את פני הילדים החוגגים שהתכנסו ובאו מכל רחבי שכונות צפון העיר נתניה לכינוס "פורים קטן" מיוחד ועליז שהתקיים בבית כנסת חב"ד ובית חב"ד 'באר-חיה' צפון נתניה ■ במהלך הפעילות סבבו הילדים בין המשחקים החינוכיים הרבים, שהיו פזורים באולם בית חב"ד ■ משחק הקליעה למטרה, שילב רגשות יהודיים, בית המקדש נבנה בפאזל עץ מרהיב במיוחד, חידוני מילים הזכירו לילדים את מאמרי חז"ל על עוצמת השמחה  לסיפור המלא
מסיבת
מוזיקה שמחה ופורימית, קידמה את פני הילדים החוגגים שהתכנסו ובאו מכל רחבי שכונות צפון העיר נתניה לכינוס "פורים קטן" מיוחד ועליז שהתקיים בבית כנסת חב"ד ובית חב"ד 'באר-חיה' צפון נתניה. את האירוע פתח בדברי ברכה רב בית הכנסת ושליח חב"ד לצפון נתניה הרב צבי וילהלם, בדבריו דיבר אודות מעלת פורים קטן וזכותם הגדולה של ילדי ישראל.

במהלך הפעילות סבבו הילדים בין המשחקים החינוכיים הרבים, שהיו פזורים באולם בית חב"ד . משחק הקליעה למטרה, שילב רגשות יהודיים, בית המקדש נבנה בפאזל עץ מרהיב במיוחד, חידוני מילים הזכירו לילדים את מאמרי חז"ל על עוצמת השמחה, גם הבאולינג והדגים נשאו מסר של שמחה יהודית. בפינת היצירה הכינו הילדים מלאכת יד בנושא השמחה. היתה זו שעה של שעשוע, העשרה של ערכים יהודיים, והנאה.

ההורים הרבים שנהנו מהפעילות החינוכית עם הילדים, הודו למארגני האירוע, הרב נחום וחני גולדשמיד מבית חב"ד צפון נתניה: "אנו מחכים להיפגש שוב בפעילויות היפות של בית חב"ד".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.