מערכת COL | יום י"ט אדר א ה׳תשס״ח 25.02.2008

פורסט הילס: מחנה חורף לילדים בניו יורק

מעל 150 ילדים וילדות מאזור קווינס, סטטן איילנד וברוקלין השתתפו במחנה חורף בקווינס, שבו נהנו מחוויות שיזכרו לאורך זמן, באירגון ה"ריליס טיים" ובתיאום עם חב"ד מפורסט הילס, ניו יורק ■ הילדים נהנו משתי ארוחות חמות ביום, שיעורי לימוד ותפילה והפעלות עם עבודות יצירה, והשתתפו גם בכינוס גדול ב-770 שכלל אמירת 12 הפסוקים ותוכנית מגוונת ■ לילדים אלו המתחנכים במשך השנה בבתי ספר ממשלתיים, היתה זו הזדמנות להכיר מקרוב יותר את היהדות לסיפור המלא
פורסט הילס: מחנה חורף לילדים בניו יורק

מעל 150 ילדים וילדות מאזור קווינס, סטטן איילנד וברוקלין השתתפו במחנה חורף בקווינס, שבו נהנו מחוויות שיזכרו לאורך זמן, באירגון ה"ריליס טיים" המנוהל על ידי הרב שנאור זלמן זירקינד בתיאום עם חב"ד מפורסט הילס, ניו יורק בראשות הרב מרדכי זלמן הכט.

בכל יום נהנו ילדים, הרשומים בתוכנית ה'ריליס טיים' שבאמצעותה מקבלים מידע וחינוך על היהדות בימי ראשון, משתי ארוחות חמות ביום, שיעורי לימוד ותפילה והפעלות עם עבודות יצירה.

הילדים גם יצאו לטיולים שכללו ביקורים במוזיאון, באולינג, הפעלות ספורט וטיול מהנה בקראון הייטס שכלל ביקור במאפיית מצה, התנסו בכתיבה על קלף ודיו, והשתתפו בכינוס גדול ב-770 שכלל אמירת 12 הפסוקים ותוכנית מגוונת.

לילדים אלו המתחנכים במשך השנה בבתי ספר ממשלתיים, היתה זו הזדמנות להכיר מקרוב יותר את היהדות. בסיום הקמפ נהנו הילדים מהופעת לוליין - על ידי התמים דוד בוש. פרטים ותמונות נוספות ניתן לראות באתר הקעמפ.

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.