מערכת COL | יום י"ב אדר א ה׳תשס״ח 18.02.2008

ערב הוקרה לבנות המתנדבות של סמינר בית חנה

לכבוד חודש אדר, קיים כולל חב"ד בצפת ערב הוקרה לבנות סמינר בית חנה המתנדבות מטעם כולל חב"ד אצל משפחות ובמועדוניות של כולל חב"ד בצפת * בנות הסמינר המגיעות מכל רחבי העולם, הולכות בכל שבוע לסייע לעשרות משפחות בעזרה עם הילדים וארגון הבית. בערב זה סקר מנהל כולל חב"ד בצפת הרב יוסף יצחק חיטריק את כל הפעולות הרבות של המתנדבות ■ בפני הבנות הופיע ר' יוני פיין מקרית מלאכי בסיפור אישי מרגש וסוחף המשולב במעלת החסד והנתינה לסיפור המלא
ערב הוקרה לבנות המתנדבות של סמינר בית חנה
לכבוד חודש אדר, קיים כולל חב"ד בצפת ערב הוקרה לבנות סמינר בית חנה המתנדבות מטעם כולל חב"ד אצל משפחות ובמועדוניות של כולל חב"ד בצפת.

בנות הסמינר המגיעות מכל רחבי העולם הולכות בכל שבוע לסייע לעשרות משפחות בעזרה עם הילדים וארגון הבית. בערב זה סקר מנהל כולל חב"ד בצפת הרב יוסף יצחק חיטריק את כל הפעולות הרבות של כולל חב"ד בצפת, ובהזדמנות זו הודה למנהל כולל חב"ד העולמי הרב שלום הלוי דוכמן אשר פועל ללא לאות למען תושבי צפת.

הרב שלמה רסקין מנהל בית חנה ציין בדבריו כי ע"י הנתינה שלהן הן גם מקבלות. נציגת המשפחות מסרה את תודתה לבנות על כל העזרה והמסירות שלהן וציינה בפניהן כי העזרה והתמיכה שלהן בילדים מורגשת ופועלת גם לאחר שהן חוזרות אל הסמינר.

בפני הבנות הופיע ר' יוני פיין מקרית מלאכי בסיפור אישי מרגש וסוחף המשולב במעלת החסד והנתינה. הרב יורם מעודה מהנהלת כולל חב"ד בצפת ציין כי הרעיון לקיום ערב זה עלה, לאחר שמשפחות רבות פנו אליו והודו לו על כל העזרה שהן מקבלות בכל שבוע.

כאן המקום להודות לגב' אסתר רסקין אשר מנהלת פרויקט זה מטעם כולל חב"ד. בסיום הערב קבלה כל בת שי – תיק מהודר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.