מערכת COL | יום י"ב אדר א ה׳תשס״ח 18.02.2008

שי לשלוחים בקליפורניה: ספר הסוקר את השפעת הרבי

ספר חדש על השפעת הרבי במהלך עשרות השנים חולק אמש (ראשון) ל-200 שלוחי הרבי בחוף המערבי בקליפורניה. הספר, בן 110 עמודים, מביא מאמרים עיוניים הסוקרים במקצת את חיי והשפעת הרבי בתחומים כמו חידושי התורה, יוגה ומדיטציה, מבצע תפילין, משפחת הרבי והאופי של דורינו  הספר, בעריכת ר' מנחם קירשנבוים מ"מכון אבנר", כולל שישה חלקים ומלווה בתמונות נדירות של הרבי ■ "אתה עושה חשיבות גדולה לעם היהודי", כתב הסופר הידוע אלי ויזל למחבר ■ COL מגיש סקירה בלעדית על הספר החדש לסיפור המלא
שי לשלוחים בקליפורניה: ספר הסוקר את השפעת הרבי
חלק מהכותבים בספר החדש (בכיוון השעון): הרב סימון יעקבסאן, הרב שמואל לו מאנגליה, פרופ' לורנץ' שיפמן, והסופר וניצול השואה אלי ויזל ● צילומים: COL
מאת מנחם כהן, שליח COL לקליפורניה

ספר חדש על חיי והשפעת הרבי במהלך עשרות השנים חולק אמש (ראשון) ל-200 שלוחי הרבי בחוף המערבי בקליפורניה. הספר המיוחד נערך על-ידי ר' מנחם קירשנבוים מ"מכון אבנר" החוקר את השפעת הרבי בדורינו.

הספר המיוחד כולל ששה חלקים מיוחדים, כשלכל חלק יש הקדמה שנכתבה על-ידי אישיות אחרת מרחבי העולם שעמדה בקשר עם הרבי.

● חלק ראשון: החידוש העצום של הרבי בכל חלקי התורה. את ההקדמה לחלק זה כתב פרופסור לורנץ' שיפמן. כותרת המאמר: הרבי הוא לא רק מנהיג, אלא גם רועה ישראל.

● חלק שני: משפחתו של הרבי. בחלק זה, מתראיינים מספר אנשים המספרים על קשריהם על משפחת בית-רבי. את ההקדמה כתב הרב שמואל לו שליח חב"ד באנגליה, לו היה קשר חם עם אמו של הרבי הרבנית חנה נ"ע ועם רעיית הרבי הרבנית חיה-מושקא נ"ע.

● חלק שלישי: מכתב ארוך של הרבי שכתב לפרופסור יעקב כהן מישיבה אוניברסיטי בארה"ב. כותרת המכתב: הטבע והאישיות של דורנו. הקדמה לחלק נכתב על-ידי הרב נחמן-מאיר ברנאוד המשמש כרב בבית-הכנסת האורטודוקסי בדרום-אפריקה וזכה ל'יחידויות' רבות.

● חלק רביעי: סקירה מפורטת על 'מבצע תפילין' לרגל 40 שנה להכרזת המבצע על-ידי הרבי. בחלק זה, מתראיינים 5 אנשים מרחבי העולם המספרים אפיזודות מרתקות על 'מבצע תפילין'. את ההקדמה לפרק זה כתב מר בן-ציון ריידר שערך מספר ספרים חשובים.

● חלק חמישי: הצורך והתפקיד של רבי. בחלק זה, מובא תמליל היסטורי של 'יחידות' של בחורים מישיבה אוניברסיטי עם הרבי. ב'יחידות' הזו, שאלו הבחורים את הרבי שאלות מהותיות בנושא 'רבי'. הקדמה לחלק עיקרי זה כתב הרב סימון יעקבסאן מחבר הספר הפופולרי "הדרך לחיים של משמעות".

● חלק שישי: יוגה ומדיטציה. בחלק זה מובאים מכתבים שכתב הרבי ליהודה לאנדוס. את ההקדמה לחלק זה כתב יהודה גזלן - ראש ארגון ליוגה ומדיטציה, לו מספר סניפים ברחבי העולם.

לפני צאתו של הספר, החומר המשובח נשלח למספר אישים שחלקם מהם אף הגיבו בכתב. אחד מהם, הוא מר אלי ויזל, ניצול השואה המפורסם המתגורר בניו-יורק. במכתב שכתב למחבר הספר, הוא כותב בין-היתר: "אתה עושה חשיבות גדולה לעם היהודי".

הספר, בן 110 עמודים מלאי תוכן, מלווה בתמונות נדירות של הרבי מתקופות שונות. 

לרגל הוצאת עלה לרשת גם אתר אינטרנט חדש, בו ניתן לראות פרטים נוספים על הספר באנגלית וגם לרכוש אותו. לכניסה לאתר
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.