מערכת COL | יום י"ח שבט ה׳תשס״ח 25.01.2008

שעה לפני חדירת המחבלים: הסתיים שיעור התניא השבועי

בישיבה התיכונית "מקור חיים" השוכנת בכפר עציון שבגוש עציון נמנע אמש בנס פיגוע כבד. שני מחבלים חדרו לישיבה בתחפושת של מאבטחים ופצעו קל שני תלמידים בישיבה, שני מדריכים בישיבה גילו תושיה ואומץ רב, השתלטו על המחבלים וחיסלו אותם ■ שעה קלה קודם לכן סיים הרב מנחם איתן שליח תורה ב'תורת חב"ד לבני הישיבות' את שיעור התניא השבועי במקום ■ את הידיעה על האירוע הוא קיבל במהלך שיעור נוסף שמסר בישיבה התיכונית "נתיב מאיר" בבית וגן בירושלים, אז הוא סיפר לתלמידים הנדהמים שלשיעור זה הוא מגיע מישיבת מקור חיים, ביחד הם אמרו "לחיים" והודו לה' על הנס לסיפור המלא
שעה לפני חדירת המחבלים: הסתיים שיעור התניא השבועי
שיעור תניא בישיבה ● משמאל: המשפיע הרב יעקב לרנר מירושלים והרב מנחם איתן
בישיבה התיכונית "מקור חיים" השוכנת בכפר עציון שבגוש עציון נמנע אמש בנס פיגוע כבד. שני מחבלים חדרו לישיבה בתחפושת של מאבטחים ופצעו קל שני תלמידים בישיבה, שני מדריכים בישיבה גילו תושיה ואומץ רב, השתלטו על המחבלים והרגום.

ישיבת מקור חיים ידועה כישיבה תורנית במיוחד ובעלת מוניטין. שעה קלה קודם לכן סיים הרב מנחם איתן שליח תורה ב'תורת חב"ד לבני הישיבות' את שיעור התניא השבועי במקום. את הידיעה על האירוע הוא קיבל במהלך שיעור נוסף שמסר בישיבה התיכונית "נתיב מאיר" בבית וגן בירושלים, אז הוא סיפר לתלמידים הנדהמים שלשיעור זה הוא מגיע מישיבת מקור חיים, ביחד הם אמרו "לחיים" והודו לה' על הנס.

הרב מנחם איתן הוא אחד משני שלוחי תורה של תורת חב"ד לבני הישיבות, מאז כניסתם לתפקיד בתחילת השנה, ביחד עם הרב אייל לוגסי, הם מעבירים 38 (!) שיעורים מידי שבוע. הרב אייל לוגסי פעיל באזור המרכז והשרון והרב מנחם איתן באזור ירושלים, יהודה ושומרון.

בנוסף לשיעורים מכניסים השלוחי תורה אוירה חסידית באמצעות התוועדויות מיוחדות, חלוקת עלוני מעיינותיך, דבר מלכות ועוד. רק לאחרונה התקיימו בישיבת מקור חיים שני התוועדויות, ביו"ד שבט ע"י הרב מנחם איתן , בכ"ד טבת הביא הרב איתן להתוועד את המשפיע הרב יעקב לרנר מירושלים.

הרב משה שילת מנהל תורת חב"ד לבני הישיבות מציין שהרב מנחם איתן מעביר בהצלחה שיעורים רבים בשטחי יהודה ושומרון וכי הפעילות תמשיך בכל הישיבות ללא רתיעה.

הוא מבקש להודות לנגיד ר' לוי לבייב ולמשפחת ראהר התורמים הגדולים שבזכותם פרוייקט שלוחי תורה של תורת חב"ד יצא לדרכו השנה והביא בתוך חודשים ספורים יותר מ-400 תלמידים חדשים שלומדים חסידות מידי שבוע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.