מערכת COL | יום י"ח שבט ה׳תשס״ח 25.01.2008

פיגוע בישיבה של הרב עדין אבן-ישראל; 3 פצועים

שני מחבלים חדרו הלילה (חמישי) לישיבת "מקור חיים" בכפר-עציון ופצעו שלושה תלמידים ■ המחבלים היו חמושים באקדח ובסכין, ומשחדרו לכיתת הלימוד החלו התלמידים לנהל עמם מאבק. בנס, שני המדריכים שנכחו במקום היו חמושים באקדחים וחיסלו את המחבלים ■ ישיבת "מקור חיים" היא בנשיאותו של הרב עדין אבן-ישראל לסיפור המלא
פיגוע בישיבה של הרב עדין אבן-ישראל; 3 פצועים
הרב אבן-ישראל בישיבה על רקע הזירה. בקטן: כותרת מ"מעריב" ● צילום: אופיר דוד

מאת כתב COL

שני מחבלים חדרו הלילה (חמישי) לישיבה התיכונית "מקור חיים" בכפר-עציון ופצעו שלושה תלמידים. שניים מהם נפצעו בינוני ואחד קל. המחבלים היו חמושים באקדח ובסכין, ומשחדרו לכיתת הלימוד החלו התלמידים לנהל עמם מאבק. למרבה המזל, שני המדריכים שנכחו במקום היו חמושים באקדחים וחיסלו את שני המחבלים.

לאחר חיסולם של שני המחבלים, פינו כוחות ההצלה את שלושת הפצועים לקבלת טיפול רפואי בבית-הרפואה הדסה עין-כרם בירושלים. בצה"ל שיבחו את פעולתם של המדרכים שהרגו את שני המחבלים ומנעו תוצאות קשות הרבה יותר. "האזרחים פעלו למופת, ובזכות תושייתם סיכלו פיגוע טרור", אמרו בצה"ל.

באתר האינטרנט של הישיבה נכתב: בזמן סדר ערב בישיבה חדרו שני מחבלים לישיבה ונכנסו לספריית הישיבה. באותו זמן התקיימה ישיבת מדריכים בספרייה, המחבלים חוסלו על ידי המדריכים. שני מדריכים פצועים קל מאוד ופונו לבית החולים הדסה עין כרם. לכל התלמידים שלום!".

ישיבת "מקור חיים" היא ישיבה תיכונית בנשיאותו של הרב עדין אבן ישראל (שטיינזלץ). הישיבה היא חלק ממוסדות "מקור חיים" בראשותו של הרב אבן ישראל. כיום לומדים בישיבה כ-270 תלמידים ב-9 כיתות. הישיבה מושפעת רבות מתורת חב"ד, ומועברים בה בקביעות שיעורים בנושאי חסידות.

הישיבה נוסדה בשנת 1985 על ידי הרב עדין אבן ישראל והרב מאיר רבי כישיבה קטנה עם לימודי חול תיכוניים, ברחוב מקור חיים בירושלים. הישיבה עברה בשנת 1998 לכפר עציון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.