מערכת COL | יום י"ד שבט ה׳תשס״ח 21.01.2008

בעוד יומיים: הקבוצה הט"ז של בנות חב"ד יוצאת לדרך

כמידי שנה, גם בשנה זו יזכו בנות רבות להסתופף בד' אמותיו של הרבי בכב' שבט-יום הסתלקות הרבנית חיה מושקא- ובימים הסמוכים לו. הקבוצה מונה השנה כ- 160 בנות מכיתות יא-יב וסמינר. הקבוצה הט"ז התשס"ח, בהנהלתו של הרב אהרן-אליעזר צייטלין ובהדרכתן המסורה של המדריכות תעמוד השנה בסימן "כף גדושה של קדושה" כ"ף שנה להסתלקות הרבנית ■ היציאה מתוכננת ליום רביעי ט"ז שבט, וחזרה ביום שני כ"ח שבט  לסיפור המלא להורדת התוכנייה: לחצו כאן
בעוד יומיים: הקבוצה הט
כמידי שנה, גם בשנה זו יזכו בנות רבות להסתופף בד' אמותיו של הרבי בכב' שבט-יום הסתלקות הרבנית חיה מושקא- ובימים הסמוכים לו. הקבוצה מונה השנה כ- 160 בנות מכיתות יא-יב וסמינר. הקבוצה הט"ז התשס"ח, בהנהלתו של הרב אהרן-אליעזר צייטלין ובהדרכתן המסורה של המדריכות תעמוד השנה בסימן "כף גדושה של קדושה" כ"ף שנה להסתלקות הרבנית.

התוכנית גדושה פעילויות, התוועדויות, ביקורים במוסדות של הרבי, והשתטחות ב'אוהל' הק'. לפני הבנות יופיעו טובי המרצים שיתוועדו וילמדו עם הבנות.

קבוצה זו של כ"ב שבט מאופיינת באחדות נפלאה שנגרמת ע"י כך שכל הבנות טסות בטיסה אחת שבמשך הטיסה הרב מתוועד עם הבנות ומסביר להם את מעלת הנסיעה לרבי, כך שמגיעים לרבי בתור קבוצה זה גורם לרבי ללא ספק נחת רוח גדולה, כן חידוש נוסף השנה בעז"ה יזכו הבנות ל"ראיית פני קודשו" בטיסה עצמה.

בתחילת השבוע קיבלה כל ילדה קובץ הכנה מרשים הכולל שיחות של הרבי וכן סיפורים על גודל מעלת הנסיעה. התרגשות גדולה גרמה החוברת כאשר הגיעה לידי הבנות. חוברת זו היא עוד דבר קטן שמלכד את הבנות.

הרב צייטלין יחד עם הצוות המסור עובדים לילות כימים כבר כמה חודשים על תוכנית מלאה לבנות החל מרגע הפגישה בשדה התעופה כאן בארץ עד הנחיתה בעז"ה.

שינוי קל אך חשוב מאד הטיסה הוקדמה בשעה וחצי. הטיסה תצא בשעה 22:50 ועל כן הבנות צריכות להיות בשדה כבר בשעה 19:45.

הבנות כבר ממש מחכות להגיעה לרבי. יש מי שסופרת את הימים ויש מי שסופרת את השעות אבל כן, כבר מגיעים לשעת האפס. הבנות חוזרות עם רושם אדיר מהרבי אחרי מסע כזה מעידים על כך כמה מכתבי תודה שהרב קיבל בשנים עברו.

להורדת התוכנייה: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.