מערכת COL | יום כ"ב טבת ה׳תשס״ח 31.12.2007

מנכ"ל 'אאודי' הרצה לשלוחים על "שימור לקוחות" ● וידאו

כ-300 משלוחי חב"ד בישראל ספונים במלון "ניר עציון" שלמרגלות הר הכרמל בכינוס שלוחי חב"ד בישראל ■ הסדנא המרכזית, שמשכה אליה שלוחים רבים במיוחד עסקה בשימור לקוחות - טיפול נכון בפניות לבתי חב"ד, התנהלות נכונה בזמני לחץ במשרד, ושימור ומינוף ה"שיחות הנכנסות" עם מר טל ארנון, מנכ"ל חברת אאודי לשעבר, ומנהל "שסק" - חברה ליעוץ אסטרטגי ■ שוחח עם השלוחים כיצד לשמר "לקוחות" - ציבור הפונים לבתי חב"ד, על הייחודיות של השלוחים על פני רבנים מהמימסד הרבני, כיצד לפתור בעיות הצצות בבית חב"ד, תוך בעיות יום-יומיות של חוסר זמן, והענקת התחושה לכל פונה כי הוא לקוח חשוב לסיפור המלא ולצפייה בוידאו    ● כינוס השלוחים בישראל: עדכונים שוטפים ובלעדיים >>>
מנכ
(צילום: מאיר דהן, COL)

צוות COL בכינוס הארצי

כ-300 משלוחי חב"ד בישראל ספונים במלון "ניר עציון" שלמרגלות הר הכרמל בכינוס שלוחי חב"ד בישראל, שנפתח הבוקר (שני), באירגון צעירי-אגודת-חב"ד בישראל.

בשעות הצהרים, נערכו סדנאות מרתקות שעסקו במגוון נושאים: "תכנון והפקת דינר מוצלח". סדנא זו הונחתה על-ידי השליח הרב יהודה בוטמן, מנהל בית חב"ד ברמת השרון, והרב זיו קצבי מבית חב"ד.

הסדנא המרכזית, שמשכה אליה שלוחים רבים במיוחד עסקה בשימור לקוחות - טיפול נכון בפניות לבתי חב"ד, התנהלות נכונה בזמני לחץ במשרד, ושימור ומינוף ה"שיחות הנכנסות" עם מר טל ארנון, מנכ"ל חברת אאודי לשעבר, ומנהל "שסק" - חברה ליעוץ אסטרטגי, ובהשתתפות שי לנדמן, מנהל שיווק.

טל ארנון שוחח עם השלוחים כיצד לשמר "לקוחות" - ציבור הפונים לבתי חב"ד, על הייחודיות של השלוחים על פני רבנים מהמימסד הרבני, כיצד לפתור בעיות הצצות בבית חב"ד, תוך בעיות יום-יומיות של חוסר זמן, והענקת התחושה לכל פונה כי הוא לקוח חשוב. הוא הידמה מצבים מתפקידו הקודם כמנכ"ל חברת הרכב אאודי, ומנהל חברת ליעוץ אסטרטגי כיום.

סדנא נוספת שנוהלה על ידי השלוחים עצמם עסקה במעגל השנה ובין לבין - בהשתתפות מנהלי פעילות וותיקים שהציגו רעיונות חדשים לפעילות, וביניהם:  קיום צהרונים בתוך בתי ספר להמטעת ערכי היהדות, מכוני בר מצווה, וטיפים ועצות מעשיות. את הסדנא הנחה השליח הרב מנחם-מענדל גורליק, מנהל בית חב"ד באשקלון, וההשתפות הערה של השלוחים תרמה רבות לסדנא. בין השלוחים שהשתתפו בסדנא: הרב נח סוליש - נתניה, הרב מוטי גורליק - פתח תקווה, הרב יואל מן - אור עקיבא, הרב מנחם פלמן - עומר, הרב מנחם סגל - אופקים, והרב שלמה שוורץ - חדרה.

סדנא נוספת עסקה באינטרנט. סביב השאלה "מי צריך את זה", נערך דיון במעלות ובחסרונות של האינטרנט ככלי: הכרחי או מיותר, מסובך או פשוט? את הסדנא הנחה השליח הרב שגיא הר שפר, מנהל בית חב"ד בנס ציונה, המפעיל אתר אינטרנט לבית חב"ד, שסיפר על הדינמיקה שיוצר האתר בקהילה, ובקרב ידידי ומקורבי בית חב"ד. בסדנא השתתף גם ר' יוסף מור יוסף, מנהל אתרי חב"ד שעל אתר.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת

לא מצליחים לצפות? לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.