מערכת COL | יום ח' טבת ה׳תשס״ח 17.12.2007

צעירי חב"ד חגגו בר מצווה מרגשת לאח שכול

לפני כעשרים שנה חגג גיא הבן הבכור בר מצווה עם חב"ד, היה זה אצל הרב גרין מבית חב"ד בוואלי שבקליפורניה, מאז הפיגוע בו נרצחה אחותו רחל הי"ד הודק הקשר בין צעירי חב"ד למשפחה, והשבוע חגגו המשפחה בר מצווה לקובי בנם הצעיר עם צעירי חב"ד ברחבת הכותל המערבי ■ המשפחה ששכלה את בתם בפיגוע רצחני בירושלים התאספה ביום חמישי ברחבת הכותל המערבי כדי לחגוג בר מצווה לבנם קובי יחד עם מטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" לסיפור המלא
צעירי חב
קובי נושא את ספר התורה בשירה וריקודים עם צעירי חב''ד
לפני כעשרים שנה חגג גיא הבן הבכור בר מצווה עם חב"ד, היה זה אצל הרב גרין מבית חב"ד בוואלי שבקליפורניה, מאז הפיגוע בו נרצחה אחותו רחל הי"ד הודק הקשר בין צעירי חב"ד למשפחה, והשבוע חגגו המשפחה בר מצווה לקובי בנם הצעיר עם צעירי חב"ד ברחבת הכותל המערבי.

המשפחה ששכלה את בתם בפיגוע רצחני בירושלים התאספה ביום חמישי ברחבת הכותל המערבי כדי לחגוג בר מצווה לבנם קובי יחד עם מטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור". קובי ריגש את המשתתפים כשקרא בתורה באופן נפלא לאחר לימודי הכנה בבית חב"ד בקרית יובל בירושלים.

רחל הי"ד נרצחה ביום שישי, ט"ז בניסן, חול המועד פסח תשס"ב כאשר פוצצה את עצמה מחבלת פלשתינאית כבת 16, בסופרמרקט שבשכונת קריית יובל בירושלים. כ– 30 בני אדם נפצעו כתוצאה מהפיצוץ וכן שניים נהרגו, רחל הי"ד בגיל 17 ושומר הביטחון. רחל הגיעה לחנות לקנות תבלינים למאכלי החג. היא עמדה בכניסה לחנות בעת הפיצוץ, ונהרגה במקום. אסון בהיקף רב עוד יותר נמנע בזכותו של שומר הביטחון חיים סמדר, שכן, הוא חשד במחבלת והספיק להרחיקה בכוח מן ההמון.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.