מערכת COL | יום ט"ז כסלו ה׳תשס״ח 26.11.2007

צרפת: נחנך בית-כנסת באזור המסחר בעיר בוביני

ברוב פאר והדר נחנך בית-כנסת מרשים ביופיו - באזור התעשייה והמסחר "לע-ווין" של העיר "בוביני", צרפת - המכיל למעלה ממאה מושבים לטובת עובדיה היהודים של המקום, הודות לתרומתו הנכבדה של מנהל האתר, מר ג'יימס דידי, המחזיק בבעלותו בלמעלה מחמישים מפעלי תעשייה ומשרדים באזור ■ במהלך הריקודים הסוחפים הודות להשתתפותם של תלמידי תות"ל - "ברינוא" העניק מר ג'יימס דידי לכל אחד ממתפללי המקום, טלית וזוג תפילין מהודרות במתנה לגלריית תמונות
צרפת: נחנך בית-כנסת באזור המסחר בעיר בוביני
ביום ראשון ח' כסלו, נחנך ברוב פאר והדר בית-כנסת מרשים ביופיו - באזור התעשייה והמסחר "לע-ווין" של העיר "בוביני", צרפת - המכיל למעלה ממאה מושבים לטובת עובדיה היהודים של המקום, הודות לתרומתו הנכבדה של מנהל האתר, מר ג'יימס דידי, המחזיק בבעלותו בלמעלה מחמישים מפעלי תעשייה ומשרדים באזור.

בשעה היעוּדה הוכנס ספר-תורה בשערי בית-הכנסת, הודות לנדיבותו של הפילנטרופ הדגול, הנגיד ר' יעקב גארסד, התומך רבות במוסדות-תורה ובמפעלי צדקה וחסד.

האירוע הייחודי שנערך בהשתתפותם של סולתה ושמנה של קהילת העסקים, תחת שולחנות ערוכים, גרם להתרגשות רבה בקרב היהודים המקומיים שחשו כבר זמן רב בצורך הקיומי הזה. באירוע נכח גם איש העסקים מר יוחנן לחיאני, אשר היה נרגש, ובו במקום הודיע על השתתפותו בעלותו הרבה של בית-הכנסת.

אך בכך לא תמה שרשרת האירועים המרגשת, כאשר במהלך הריקודים הסוחפים הודות להשתתפותם של תלמידי תות"ל - "ברינוא" העניק מר ג'יימס דידי לכל אחד ממתפללי המקום, טלית וזוג תפילין מהודרות במתנה.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.