מערכת COL | יום י' כסלו ה׳תשס״ח 20.11.2007

חב"ד בווסטמאונט משמחים ילדים מאושפזים

ביום שלישי שעבר יצאה קבוצת ה J-Teens, בהנהלתו של הרב אשר העכט, במרכז חב"ד בווסטמואנט לבקר ילדים מאושפזים בבית הרפואה לילדים של מונטריאול עם חבילות צעצועים ומשחקים לחלוקה ■ במפגש שקדם ליציאה לבית הרפואה ארזו הצעירים 180 חבילות צעצועים שחולקו לילדים ■ האירגון מתכנן פעולות שיתבצעו לכל אורך החורף, וביניהם: חלוקת סלי סיוע למעוטי יכולת, ומערך סיוע לקשישים שיכלול פינו השלג הנערם מדרכי המעבר לסיפור המלא
חב
ביום שלישי שעבר יצאה קבוצת ה J-Teens, בהנהלתו של הרב אשר העכט, במרכז חב"ד בווסטמואנט לבקר ילדים מאושפזים בבית הרפואה לילדים של מונטריאול עם חבילות צעצועים ומשחקים לחלוקה.

הרב העכט שהסביר שאחת ממטרות המבצע היא ללמד את הצעירים כיצד לתת ולהחזיר לקהילה. קבוצת ה J-Teens המקומי נוסדה לפני חודשיים לאחר שנתקבלה תרומתם האדיבה של דיאן ומאיר ריצ'לר ובזכותה החלו כ-30 בני נוער בגילאי 13-17 להתאסף כל שבועיים על מנת ולהירתם למשימה קהילתית.

במפגש שקדם ליציאה לבית הרפואה ארזו הצעירים 180 חבילות צעצועים שחלקם חולקו לילדים בבית הרפואה של ילדים במונטריאול וחלקם - בבית הרפואה ע"ש סט. ג'וסטין שבו המחלקה לילדים מחלקת צעצועים לארגוני חסד ברחבי ארה"ב.

למרות שה-J-Teens נוסד לפני זמן קצר בלבד הארגון מתכנן פעולות שיתבצעו לכל אורך החורף אשר מביניהם, חלוקת סלי סיוע למעוטי יכולת, ומערך סיוע לקשישים שיכלול פינו השלג הנערם מדרכי המעבר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.