מערכת COL | יום כ"ד חשוון ה׳תשס״ח 05.11.2007

'תורת אמת': פנייה לבוגרים לסייע לישיבה

לאור המצב ההולך ומכביד מלשאת את הנטל הכספי הקשה של החזקת וניהול המוסדות של תורת אמת: גני ילדים, תלמודי תורה (במרכז וברמות) ישיבה קטנה, ישיבה גדולה, מכון עיון ההלכה (סמיכה), והכולל, דובר על הצורך הדחוף לפנות לכל תלמידי הישיבה שלמדו הם או צאצאיהם בתורת אמת בשנים שעברו, שהם יטו שכם להקל מהמשא הכבד המוטל על כתפי ההנהלה במיוחד לאור המצב בתקופה האחרונה באה"ק ■ הנהלת הישיבה פנתה למשפיע הרב בנימין זילברשטרום, להירתם לביצוע הוראתו הק' של הרבי למנהל המוסדות הרב יהושע יוזביץ  לידיעה בהרחבה
'תורת אמת': פנייה לבוגרים לסייע לישיבה
הרב בנימין זילברשטרום, הרב דב וולס, והרב יהושע יוזביץ באסיפה (צילום: COL)

בכינוס מיוחד של הנהלת מוסדות תורת אמת בעיה"ק ירושלים שהתקיים ביום הבהיר כ"ף חשוון תוך אמירת "לחיים" ושליחת פ"נ לרבי בבקשה להצלחה במוסדות.

לאור המצב ההולך ומכביד מלשאת את הנטל הכספי הקשה של החזקת וניהול המוסדות של תורת אמת: גני ילדים, תלמודי תורה (במרכז וברמות) ישיבה קטנה, ישיבה גדולה, מכון עיון ההלכה (סמיכה), והכולל, דובר על הצורך הדחוף לפנות לכל תלמידי הישיבה שלמדו הם או צאצאיהם בתורת אמת בשנים שעברו, שהם יטו שכם להקל מהמשא הכבד המוטל על כתפי ההנהלה במיוחד לאור המצב בתקופה האחרונה באה"ק.

הנהלת הישיבה פנתה למשפיע הרב בנימין זילברשטרום, להירתם לביצוע הוראתו הק' של הרבי למנהל המוסדות הרב יהושע יוזביץ.

הרב יוזביץ: זה היה לפני כעשרים וחמש שנה, כשכתבתי לרבי על המצב הכספי הקשה בישיבה ושאלתי מה לעשות? ענה לי הרבי: לנצל את: א) היחוס של הישיבה – תורת אמת – מרבותינו נשיאנו הק', ב) התלמידים די בכל אתר ואתר. אזכיר על הציון. הרבי נתן את ברכתו הק' יחד עם "הוראת דרך" מה לעשות.

לאור דברי הרבי: פונה אני לכל התלמידים שלמדו ונהנו והתחנכו במוסדות במשך השנים שיזכרו אותנו בתקופה קשה זו, ויעמדו לימיננו ויַראו איכפתיות למקום בו התחנכו.

בכינוס השתתפו מנהל המוסדות הרב יהושע יוזביץ, חבר הנהלת המוסדות ר' דוב וולס, ר' שניאור זלמן יוזביץ, והמשפיע הרב בנימין זילברשטרום – שקיבל ע"ע בל"נ לסייע במילוי הוראת הרבי האמורה.

כינוס ההנהלה הסתיים בתקוה שבכוח הציבור נוכל להתרחב ולשפר את בניני המוסדות ונוכל בעזה"י להרחיב גבולנו בתלמידים שיהיו "נרות להאיר" כלשונו הק' של כ"ק אדמו"ר הרש"ב נ"ע בעל יום ההולדת דכ' חשוון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.