מערכת COL | יום י' חשוון ה׳תשס״ח 22.10.2007

בדימונה קובלים: משרד החינוך מפלה אותנו לרעה

מוסדות חב"ד בדימונה בהנהלת הרב ישראל גליס קובלים על משרד החינוך שלא הכליל את גני חב"ד בעיר באישור יום לימודים ארוך, זאת למרות שהמוסד מוכר על-ידי משרד החינוך כמוסד מכשר (מוסד שאינו רישמי) ■ כתוצאה מכך לא זכאים ילדי גני חב"ד לארוחתו צהריים, המוענקות בערים מסויימות בישראל ■ הנהלת המוסדות לא נכנעת לגזירות ולעת עתה הילדים מקבלים מה שמקבל כל ילד בעיר ■ בבית חב"ד קובלים על נציגי ש"ס שלא דאגו גם לשאר ילדי המגזר הדתי  לידיעה בהרחבהשרת החינוך: מפעל הזנה לחרדים - למרות בג"ץ
בדימונה קובלים: משרד החינוך מפלה אותנו לרעה
(אילוסטרציה)

מערכת COL

מוסדות חב"ד בדימונה בהנהלת הרב ישראל גליס קובלים על משרד החינוך שלא הכליל את גני חב"ד בעיר באישור יום לימודים ארוך, זאת למרות שהמוסד מוכר על-ידי משרד החינוך כמוסד מכשר (מוסד שאינו רישמי). 

כתוצאה מאי הכללת גני חב"ד ברשימה לא זכאים ילדי גני חב"ד לארוחתו צהריים, המוענקות בערים מסויימות בישראל.

מנהל מוסדות חב"ד בעיר השליח הרב ישראל גליס מסר ל-COL כי "כל ילד בדימונה זכאי לשעות הוראה נוספות בגן מעבר לשעה 13:20, וכן  לחוגי העשרה נוספים, אך ילדי חב"ד מופלים לרעה".

נמסר, כי הנהלת המוסדות לא נכנעת לגזירות ולעת עתה הילדים מקבלים מה שמקבל כל ילד, זאת, על חשבון הגננות שבמסירות נפש והקרבה נשארות יום לימודים ארוך ללא תשלום ובפתרונות זמניים להזנת התלמידים, אולם ההנהלות מתריעות כי לא יוכלו להמשיך כך לאורך זמן ומוחים בתוקף על גזירות גזעניות המתאימות לתקופות חשוכות בהיסטוריה היהודית.

גם מוסדות ש"ס לא נכללו תחילה בתכנית, אולם, אחר שהופעלו קשרים במערכת הפוליטית על ידי חברי הכנסת מש"ס נכללו גם גני הילדים של ש"ס בתכנית יום לימודים ארוך, מה שמוכיח שההחלטה הינה החלטה פוליטית...

בבית חב"ד קובלים על נציגי ש"ס שלא דאגו גם לשאר ילדי המגזר הדתי.

ראש העיר מר מאיר כהן ומנהל אגף החינוך מר משה נחום מגלים הבנה ואיכפתיות ואף התחילו בפעולות ראשוניות לעזור בנדון, אולם בהנהלת מוסדות החינוך מתכוננים לפגישה עם ראש העיר כדי לבקש ולדרוש את התערבותו המסיבית לביטול האפליה המשוועת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.