מערכת COL | יום י' חשוון ה׳תשס״ח 22.10.2007

ילדי גני חב"ד בנתניה מלקקים דבש

התרגשות שררה בגני רשת מוסדות חב"ד נתניה ביום ששי האחרון, עת הוכנסו 60 מילדי החיידר עטופים בטליתות ע"י אביהם, ללימוד אותיות הא' ב' ■ המלמד המנוסה והוותיק הרב אריה לייב כהן פתח את האירוע בדברי ברכה והסבר אודות חשיבות המעמד ■ הוא דיבר על חשיבות ההשקעה והשינון עם הילדים בגיל הרך, וביתרונות הרבים באיתור וטיפול מוקדם של קשיים התפתחותיים ולימודיים שונים  לידיעה בהרחבה
ילדי גני חב
התרגשות שררה בגני רשת מוסדות חב"ד נתניה ביום ששי האחרון, עת הוכנסו 60 מילדי החיידר עטופים בטליתות ע"י אביהם, ללימוד אותיות הא' ב'.

המלמד המנוסה והוותיק הרב אריה לייב כהן פתח את האירוע בדברי ברכה והסבר אודות חשיבות המעמד. לאחר מכן הילדים ליקקו את אותיות הא' ב' מתוך ספר התניא מרוחות בדבש בקיימם את כל המשימות כנהוג מתוך שמחה ושירה, כשהם מונפים על כתפי אביהם בריקודים שמחים וסוחפים.

לאחר הטקס נהנו הילדים ממתקני ג'ימבורי מתנפחים שנתרמו ע"י אורן יחזקאל מחברת טופלנד. במקביל דיבר בפני האבות המלמד בהדגישו את חשיבות ההשקעה והשינון עם הילדים בגיל הרך, וביתרונות הרבים באיתור וטיפול מוקדם של קשיים התפתחותיים ולימודיים שונים (באם ישנם ח"ו).

כיבד את האירוע בנוכחותו מנהל רשת גני חב"ד בנתניה הרב יאיר מעודה. האירוע נערך בהכוונתו של רב הקהילה ויו"ר המוסדות הרב מנחם ולפא. יישר כח למדריכה הפדגוגית הגב' איילה פרחן ולגננות ברייני בקרמן, אילנית אוחיון ועליזה עטייה על הסיוע הרב בארגון המסיבה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.