מערכת COL | יום י' חשוון ה׳תשס״ח 22.10.2007

מליבו, קליפורניה: ספרי תורה חולצו מסכנת אש

שריפה שהתפשטה בעיר מליבו, קליפורניה התקרבה לבית חב"ד בהנהלת השליח הרב לוי קונין ומבית חב"ד הוצאו ארבעה ספרי תורה בטרם ניזוקו ■ רוחות חזקות שליבו את האש הרסו את השלט של הבית חב"ד אך לא דווח על נזק נוסף לבית הכנסת או למסעדה הכשרה שלידו ■ הרב קונין דאג לפינוי משפחתו ולפינוי ידידי חב"ד באזור, ואת ספרי התורה הוביל הרב קונין ברכבו למקום מבטחים לידיעה בהרחבה
מליבו, קליפורניה: ספרי תורה חולצו מסכנת אש
במזג אויר חם ויבש התפשטה ביום ראשון אש בסנטה אנה ונישאה למרחקים על ידי רוחות במהירות 88 קמ"ש. האש פגעה בשטח של מעל 4000 דונם בגבעות מליבו, ופגעה במפעלים ובמבנים בעלי ערך והגיעה עד לשערי אוניברסיטת פפרדין.

השלטונות פינו את התושבים המקומיים מפני האש ובבית חב"ד במליבו הוצאו ארבעה ספרי תורה בעת שרוחות עזות קירבו את האש המתפשטת שהביאה נזקים חמורים לשלושה בתי מגורים ולשלושה חנויות במרכז הקניות באזור.

השירות המטאורולוגי הלאומי הכריז על מצב חירום במחוזות לוס אנג'לס ווונטורה, והרוחות החזקות במליבו הרסו את השלט של הבית חב"ד אך לא דווח על נזק נוסף לבית הכנסת או למסעדה הכשרה שלידו.

הרב לוי קונין, שליח חב"ד במליבו סיפר כי הריח את העשן והזעיק את הכבאים קצת אחרי חצות במוצאי שבת. כמו-כן, דאג לפינוי משפחתו ולפינוי ידידי חב"ד באזור. את ספרי התורה הוביל הרב קונין ברכבו למקום מבטחים. בנוסף לספרי התורה הוצאו כל ספרי הקודש מבית הכנסת והורחקו מאזור האש שאותה מתארים מקומיים כדליקה החמורה ביותר שהתפשטה באזור בשנים האחרונות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.