מערכת COL | יום ח' תשרי ה׳תשס״ח 20.09.2007

בארגנטינה צופים ומצפים 'לראות את מלכנו'

בזאל של הישיבה הגדולה חב"ד-ליובאוויטש בבואנוס-איירס, ארגנטינה, הותקן בשבוע שעבר מסך פלזמה מתקדם מסוג LCD רחב ומשוכלל, עליו יוקרנו מראות-קודש מהרבי ■ הרכישה התאפשרה אודות לתרומתם של מספר תורמים נדיבי-לב ובמיוחד: הרב חיים לפידות והרב נחמיה גראדזיצקי  לסיפור המלא
בארגנטינה צופים ומצפים 'לראות את מלכנו'
בזאל של הישיבה הגדולה חב"ד-ליובאוויטש בבואנוס-איירס, ארגנטינה, הותקן בשבוע שעבר מסך פלזמה מתקדם מסוג LCD רחב ומשוכלל, עליו יוקרנו מראות-קודש מהרבי. אם יש 'נחמה פורתא' לדור יתום זה שגדל בישיבות ובמוסדות החינוך לאחר ג' תמוז, הרי היא הטכנולוגיה שאיפשרה להנציח אלפי שעות וידאו מהרבי בכל הזמנים והשנים, במיוחד האחרונות.

באמצעות סרטי הוידאו שהנציחו במסירות – זה עשרות שנים – הרב חיים-ברוך הלברשטאם ור' לוי-יצחק ע"ה פריידין ועוד, יכולים החסידים הצעירים של ימינו, שמרביתם לא זכו לראות את הרבי לפני ג' בתמוז, להיוודע למראות בעצמן.

חלק נכבד משיחות-הקודש בהתוועדויות, כמו שאר פנינים ומפגשים שהועלו על סרט והונצחו לדורות. גם רגעים נדירים במחיצת הרבי מתפרסמים מפעם לפעם ושופכים אור על אירועים שהיו עלומים.

כאמור, התלמידים-השלוחים לישיבה, רכשו מסך פלזמה - LCD גדול המאפשר התבוננות נוחה יותר בסרטי הוידאו. כך, כשהצפייה הינה נוחה יותר, עוצמת התחושה וההנאה הרוחנית שבזה גדלה פי כמה.

הרכישה התאפשרה אודות לתרומתם של מספר תורמים נדיבי-לב שהרימו כל אחד את תרומתו הוא, יצויינו במיוחד אנשי החסד המפורסמים, ראשונים לכל דבר שבקדושה הרב חיים לפידות והרב נחמיה גראדזיצקי .

ועד 'התלמידים השלוחים' לשנת תשס"ז, מבקשים להודות לכלל התורמים הנכבדים ולאחל להם בתוך כלל ישראל, גמר חתימה טובה, שנה טובה ומתוקה וכל טוב בגו"ר.


ויה"ר אשר בזכות ה'קאך' בלימוד תורתו והנהגתו של הרבי ובפרט באופן כש"צלם של רבו" נשיא דורנו, עומד לנגדו – ו"עבודתו היא באופן כאילו רואה בעיניו ממש את המשלח, נשיא דורנו", נזכה במהרה 'לחזות באור פני מלך חיים', ולא נצטרך לראות עוד באופן כזה אלא נזכה כולנו להשתתף בגשמיות ובמוחש עוד בחודש תשרי זה בהתוועדויות ובשאר מאורעות המיוחדים לחודש זה ובקרוב ממש.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
3.
ישר כח הרב נחמי!
ט' תשרי ה׳תשס״ח
גמר חתימה טובה!
ידידך באיורפה
4.
שום תגובה?
י"א תשרי ה׳תשס״ח
שום תגובה על זוג השלוחים החדשים הרב אליעזר וגיטי מישולבין השלוחים החדשים דארגנטינה??????????
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.