מערכת COL | יום ח' תשרי ה׳תשס״ח 20.09.2007

"כל מה שנותר - לבכות יחד עם ההורים השכולים"

כלי-התקשורת בישראל עדיין ממשיכים בסיקור האסון באי פוקט. שליחת ynet לאירוע פרסמה היום רשימה, בה היא מספרת על פעילותו הנמרצת של שליח חב"ד הרב אהרון סלומון ■ "בגלל המראות הקשים שאנחנו רואים בימיים האחרונים, אני לא חושב שמישהו מצליח להירדם", סיפר ■ והוא גם עונה על השאלה: מה מניע אותו להתנדב לסיפור המלא
הרב סלומון אומר קדיש על-יד אחד מארונות הקבורה ● סלע אברהם, 'ישראל היום'
הקטעים הרלוונטיים באדיבות ynet:

על רקע האסון שפקד את נוסעי הטיסה מבנגקוק לפוקט, הפכה המשלחת הישראלית לתאילנד לעמוד תווך עבור משפחות ההרוגים - ולא רק הישראלים שבהם. ראש צוות המז"פ, איציק קורוניו, ישן רק שעה בלילה האחרון. איש חב"ד אהרון סולומון לא עוצר באיתור פצועים ונעדרים. מתנדב זק"א דנו מונקוטוביץ' ויתר על ארוחת הערב כדי להמשיך בעבודת הקודש. אנשי המשלחת מסכמים: "עם ישראל הוא שונה ברגעים האלה".

סלומון (24), אב לשניים, נמצא בבית חב"ד בפוקט זה חודשיים. "אנחנו צוות של שלושה אנשי חב"ד בפוקט. אנחנו מתמודדים כל הזמן עם פניות של הורים מודאגים וקרובי משפחה שנמצאים בחרדה", הוא מספר. "ביום הראשון לאירוע היינו הצוות הישראלי היחיד במקום. באותו שלב, חברי המשלחות המקצועיות של המדינות האחרות טרם הגיעו לכאן, בגלל תנאי מזג האוויר.

"אנחנו עוברים כל הזמן על הרשימות ונמצאים בבתי החולים - גם כדי לדאוג לפצועים וגם כדי לנסות לאתר ישראלים נוספים. אנחנו לא ממש ישנים, הלכנו לישון בחמש בבוקר ובשבע כבר התעוררנו להמשך עבודה. בגלל המראות הקשים שאנחנו רואים בימיים האחרונים, אני לא חושב שמישהו מצליח להירדם. גם לא חסרים כאן רגעים קשים, בעיקר במפגשים עם נציגי המשפחות, שצריך לבשר להם שמכריהם לא נמצאים בין הפצועים בבתי החולים".

סלומון מסביר מה מניע אותו להתנדב: "אתה לא חושב על עצמך ברגעים האלה, אתה רואה אימא ואבא בוכים וכל שנותר לך הוא לבכות יחד איתם, לתמוך בהם ולהחזיק להם את היד".
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
תיקון טעות
ח' תשרי ה׳תשס״ח
לרב סלמון שיחי ב"ה יש הורים שיחיו לאויש"ט, ולכן הוא לא יכול לומר קדיש!
2.
קבל רשות !
ח' תשרי ה׳תשס״ח
הרב אהרן סלומון קבל רשות מאביו לומר קדיש.
ראה "קובץ מכתבים" מכתב כ"ק אדמו"ר (שליט"א) נשיא דורנו ע"ד אמירת קדיש בתפלה וכו "...אלא שיאמר מי שאין לו אב ואם או כשאין האו"א מקפידים...".
אי לזאת יכול ורשאי הנו לומר קדיש.
3.
He was on the flight that crahed?
ח' תשרי ה׳תשס״ח
he was on that flight and survived
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.