מערכת COL | יום כ"ז אלול ה׳תשס״ז 10.09.2007

תהודה לדוכן 'אור שמחה' בית בנק הפועלים בתל אביב

ביום שישי האחרון התכנסו כשלושים עמותות, אשר נבחרו מתוך רשימה של כ-250 עמותות העושות פעילות בקרב ילדים בסיכון, לתערוכה בבנין בנק הפועלים בתל אביב, במסגרת פרויקט מיוחד של הבנק בסיוע לילדים בסיכון ■ בין העמותות בלטה תערוכת 'אור שמחה' אשר הציגה בפני האורחים עשרות יצירות מפרי מכחולם של הילדים, יצירות אשר קצרו שבחים מפי הנוכחים  לסיפור המלא
תהודה לדוכן 'אור שמחה' בית בנק הפועלים בתל אביב
חלק מהיצירות (צילום: סיון פרג')
ביום שישי האחרון התכנסו כשלושים עמותות, אשר נבחרו מתוך רשימה של כ-250 עמותות העושות פעילות בקרב ילדים בסיכון, לתערוכה בבנין בנק הפועלים בתל אביב, במסגרת פרויקט מיוחד של הבנק בסיוע לילדים בסיכון.

במהלך התערוכה הציגה כל עמותה בפני לקחות ה'פלטניום' של הבנק את העמותה ואת פועלה למען הילדים, כאשר כל אחתן מהן מציעה למכירה פריטים שונים ומגוונים לשיפור הטיפול בילדים.

בין העמותות בלטה תערוכת 'אור שמחה' אשר הציגה בפני האורחים עשרות יצירות מפרי מכחולם של הילדים, יצירות אשר קצרו שבחים מפי הנוכחים.

במהלך התערוכה הגיעה לביקור בדוכן הגב' שרי אריסון מבעלות השליטה בבנק הפועלים,יחד עם בכירי ומנהלי הבנק ומר רני רהב, בעלים ומנכ"ל של משרד יחסי הציבור "רן רהב תקשורת ויחסי ציבור", במשך דקות ארוכות שוחחו הנ"ל עם הרב זאב אברהם סלווין והרב יוסף יצחק קליין מהנהלת המוסד, והביעו התפעלות מהפעולות הברוכות עם הילדים. ואף רכשו מספר יצירות של הילדים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.