מערכת COL | יום ט' אלול ה׳תשס״ז 23.08.2007

עידכון במצב הפצועה מהתאונה הקשה בדרום קרוליינה

משפחת חבושה מקראון-הייטס, שבתם אורה, נפצעה בתאונת דרכים בדרום קרוליינה לפני כשלושה שבועות, ואשר שרוייה עדיין בתרדמת מאז התאונה, מבקשת לעדכן את הגולשים במצב בריאותה ■ הנערה הפצועה הועברה מדרום קרוליינה למרכז הרפואי של בית הרפואה לילדים ע"ש שניידר שבניו-יורק, ובני משפחתה שוהים במשמרות ליד מיטתה 24 שעות ביממה. נמסר, כי ב"ה, ניכרת הטבה במצבה מיום ליום המשפחה מבקשת עת עזרת הציבור בסיוע בהוצאות הרבות שנפלו על כתפיה ■ באתר מיוחד שהוקם לזכותה www.orahmital.com ניתן לקרוא עידכונים ולכתוב החלטות לזכות רפואתה השלמה של אורה בת בלה   לסיפור המלא 
עידכון במצב הפצועה מהתאונה הקשה בדרום קרוליינה
זירת התאונה * משמאל: אורה מיטל חבושה

מנשה גבירץ, COL

משפחת חבושה מקראון-הייטס, שבתם אורה, נפצעה בתאונת דרכים בדרום קרוליינה לפני כשלושה שבועות, ואשר שרוייה עדיין בתרדמת מאז התאונה, מבקשת לעדכן את הגולשים במצב בריאותה.

ראשחת, מודה המשפחה לכל מי שקיבל על עצמו החלטות טובות ולכל התפילות שנערכו להחלמתה של בתם. המשפחה מודה לכל אלו שהושיטו עזרה מתוך הקהילה ומרחבי העולם. הערכה מיוחדת מופנית אל הצוות הרפואי של האוניברסיטה הרפואית של דרום קרוליינה בראשותו של ד"ר יואל קוכרן שהשקיע מאמצים להצלת חייה ולייצב את מצבה, כך שניתן היה להעבירה להמשך טיפול בניו יורק, וכן לשליח הרב יוסי רפסון רעיייתו שרה ולכל הקהילה.

כמו-כן מודה המשפחה לד"ר פיל לנזקוובסקי, מנהל המרכז הרפואי של בית הרפואה לילדים ע"ש שניידר שניאותו לקבלה ולהיערך לקראת אישפוזה. בניו יורק תוכל אורה להיות יותר קרובה לבני משפחתה שמצויים במשמרות ליד מיטתה 24 שעות ביממה וברוך השם ניכרת הטבה במצבה מיום ליום. הכל מצפים לרפואתה השלמה ולעת שתתעורר מהתרדמת שבה היא מצויה.

באתר מיוחד שהוקם לזכותה www.orahmital.com ניתן לקרוא עידכונים ולכתוב החלטות לזכות רפואתה השלמה של אורה מייטל בת בלה. עם העברתה לניו יורק נתקלת המשפחה בקשיים ועליויות כגון השגת שמרטפיות לילדים הקטנים, תחבורה מקראון הייטס לגרייט נק והמשפחה זקוקה למימון הביטוח הרפואי כגון את עלות העברתה מדרום קרולנייה לניו יורק.

כל מי שיכול לסייע בדרך כל שהיא מתבקש להתקשר ל 347-243-7578 או לשלוח אימייל ל  [email protected] המשפחה מברכת את כל המסייעים והתורמים בכתיבה וחתימה טובה לשנה טובה ומבורכת.

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
חובה לעזור למשפחה
ט' אלול ה׳תשס״ז
לכול מאן דבעי חובה לעזור למשפחה משפחה טובה .שמארחת הרבה אנשים במיוחד בשבתות וכואב הלב שדווקא להם נפלה עליהם הצרה.. אך אבל הכול משמים.. אז כול מי שיכול לעזור אז שיעזור ולחזק את המשפחה ובעזרת"ה תקום תיכף ומיד...
2.
משיח נאו.רפואש
ט' אלול ה׳תשס״ז
שה ישלח רפואש.....הורים חזקו ואמצו........נפל עליכם ניסיון קשה תראו לקבה שאתם יכולים לעמוד בו.....שנה טובה ובעזה בגאולה האמיתית והשלימה.....אומיייייןןןןןןןןןן.
3.
אכן חיייבים לעזור
י' אלול ה׳תשס״ז
אני מכיר את המשפחה מקרוב ביתם פתןח לרווחה לכל אורח בכל ימות השנה אם חיוך ענק לכל אחד ואחד
רפואה שלימה בקרוב ממש

נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.