מערכת COL | יום י"ב אב ה׳תשס״ז 27.07.2007

ננעל כינוס השלוחים בלונג איילנד

שלוחים מלונג איילנד התאספו לכינוס שלוחים האזורי השישי שנערך בבית חב"ד מרוזלין. בכנס השתתפו כשלושים שלוחים מרחבי לונג איילנד, באירגון בית חב"ד המרכזי בהנהלת הרב טוביה טלדון ■ הכינוס התמקד בשני נושאים חיוניים להצלחתם של שלוחים: גיוס כספים ויחסי ציבור ■ התוכנית נחתמה בבנקט מפואר לשלוחים, שלוחות ולבעלי הבתים באולם מפואר במרכז חב"ד מרוסלין  לסיפור המלא
ננעל כינוס השלוחים בלונג איילנד
שלוחים מלונג איילנד התאספו לכינוס שלוחים האזורי השישי שנערך בבית חב"ד מרוזלין. בכנס השתתפו כשלושים שלוחים מרחבי לונג איילנד, באירגון בית חב"ד המרכזי בהנהלת הרב טוביה טלדון.

הכינוס נפתח על ידי הרב חיים גרוסבאום, מנהל בית חב"ד בסטוני ברוק, שהודה למארח, הרב אהרן קוניקוב וקידם בברכה את השלוחים האורחים שהגיעו בכדי  ליטול חלק באירוע.

הכינוס התמקד בשני נושאים חיוניים להצלחתם של שלוחים: גיוס כספים ויחסי ציבור. במושב הראשון הדריך את השלוחים מנחה בעל שם לגיוס כספים, שעזר רבות לשלוחים בנושא זה: הרב מנדל דוכמן שגם הנחה את הנושא במסגרת פעילה של משחק תפקידים.

במושב השני הסביר מר הוורד שניידר, עורך לשעבר של העיתון 'ניוזדיי' את הלך מחשבתו של עורך, וכיצד למלא את הייעוד של 'יפוצו מעיינותך חוצה' באמצעות המדיה הכתובה.

בנוסף למושבים לגברים, נערך בפעם הראשונה מושב מיוחד לשלוחות על היד הגב' חיה טלדון. התוכנית נחתמה בבנקט מפואר לשלוחים, שלוחות ולבעלי הבתים באולם מפואר במרכז חב"ד מרוסלין.

מנחה התוכנית היה הרב אלי גודמן מחב"ד של ה'ביטשז'. והנואמים היו הרבנים, טלדון, קוניקוב, מר קלמנסון, כאשר את הנאום המרכזי נשא הרב משה הרסון מניו ג'רסי שנשאר גם לאחר החלק הרשמי להתוועד עם השלוחים.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
הרב יצחק גורארי
י"ב אב ה׳תשס״ז
עלה והצלח בשליחותך!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.