מערכת COL | יום א' אב ה׳תשס״ז 16.07.2007

צעירי-חב"ד: "התשובה המרעננת לקיץ החם"

מבצע "קיץ של שליחות" של צעירי אגודת חב"ד צובר תנופה. רבים מהשלוחים, מנהלי בתי חב"ד, כבר מתארגנים לתשובה המרעננת של הקיץ החם: ישיבות בין הזמנים לתלמידי ישיבות שאינן חב"דיות. במסגרות אלו יפעילו את התמימים, תלמידי ישיבות חב"ד, המצטרפים לתוכנית ■ לאור ההתעניינות הרבה של התמימים במבצע שליחות הקיץ, שבמסגרתו יוגרלו כרטיסי טיסה לרבי, החלו בצאגו"ח בסבב של כינוסים בישיבות תומכי תמימים. אמש, ראשון בערב, נערך כינוס כזה בישיבת "תורת אמת" בירושלים. בפני התמימים הרצה הרב נפתלי ליפסקר מנהל אגף הסניפים בצאגו"ח לידיעה בהרחבה
צעירי-חב
מבצע "קיץ של שליחות" של צעירי אגודת חב"ד צובר תנופה. רבים מהשלוחים, מנהלי בתי חב"ד, כבר מתארגנים לתשובה המרעננת של הקיץ החם: ישיבות בין הזמנים לתלמידי ישיבות שאינן חב"דיות. במסגרות אלו יפעילו את התמימים, תלמידי ישיבות חב"ד, המצטרפים לתוכנית.

התמימים ילמדו בחברותות עם עמיתיהם תלמידי הישיבות, והבכירים שבהם אף ימסרו שיעורים בנגלה וחסידות. בנוסף ישתתפו כמובן גם רבנים ומשפיעים מעולם הישיבות החב"די. הרב יוסף יצחק אהרונוב יו"ר צאגו"ח הסביר, כי לאחר המבצעים המוצלחים שהתקיימו בחודשי תשרי, נראה שמבצע הקיץ יהפוך אף הוא להצלחה חשובה.

לאור ההתעניינות הרבה של התמימים במבצע שליחות הקיץ, שבמסגרתו יוגרלו כרטיסי טיסה לרבי, החלו בצאגו"ח בסבב של כינוסים בישיבות תומכי תמימים. אמש, ראשון בערב, נערך כינוס כזה בישיבת "תורת אמת" בירושלים. בפני התמימים הרצה הרב נפתלי ליפסקר מנהל אגף הסניפים בצאגו"ח, הרב ליפסקר דיבר במעלתה של השליחות דווקא בימי הקיץ, בתקופת בין הזמנים, כשהוא מתבל את דבריו בסיפורים משדה השליחות המתארים את יוקר העניין. עם סיום הכינוס, נוספו ונרשמו תמימים רבים לפרויקט.

מפעל 'קיץ של שליחות' יופעל על ידי בתי חב"ד בשבועיים שבין י"ד לכ"ו מנחם-אב, ובמהלכו יפעילו השלוחים גם דוכני 'מבצעים' והברה בנושאי יהדות, ביקוי בית, ופעילות נרחבת עם ילדים ונוער, בנוסף לקייטנות ומועדוני הקיץ של צעירי אגוגת חב"ד הפועלים כבר מתחילת חופשת בתי הספר.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
מרגש
א' אב ה׳תשס״ז
לראות את התמימים שגם בחופש
יחיו בשליחות
ישר כוח לרב ליפסקר על המפעל המבורך
מנחם טרנר שליח בישיבה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.