מערכת COL | יום כ"ט תמוז ה׳תשס״ז 15.07.2007

גוטניק: "אולמרט צריך להפסיק את ההתחנפות לסורים"

בהתוועדות שנערכה בשבת האחרונה בבית '770' במלבורן שבאוסטרליה נשא דברים הרב יוסף-יצחק גוטניק דברים שאמר כי הגיע הזמן לומר למר אולמרט שיפסיק בהתחנפות לסורים שהם מקור הצרות במזרח התיכון ■ "הם ידידים של האיראנים והחיזבאללה, וכל התהליך הוא אפילו למורת רוח ג'ורג' בוש וממשלת ארצות הברית", אמר  לקטעים מהנאום
גוטניק:
...בנוגע למצב המבהיל בארצנו הקדושה הרי זה מרומז בפירוש בפרשתנו פרשת מסעי פרק ל"ג מתחיל מפסוק נ"ב. "והורשתם את כל יושבי הארץ מפניכם ואבדתם את כל משכיתם ואת כל צלמי מסכתם תאבדו ואת כל במתם תשמידו", ואח"כ בפסוק נ"ג התורה ממשיכה: "והורשתם את הארץ וישבתם בה כי לכם נתתי את הארץ לרשת אתה" מפסוק זה לומד הרמב"ן שיש מצוות ישוב ארץ ישראל אבל רש"י על אתר מדייק מפסוק זה בד"ה והורשתם את הארץ וז"ל". והורשתם אותה מיושביה ואז וישבתם בה, תוכלו להתקיים בה, ואם לאו לא תוכלו להתקיים בה".

הרי שלפי שיטת רש"י זה תנאי בישוב הארץ שצריך להתפטר מהאויבים ועל אחת כמה וכמה לא להזמינם אלינו, ולא כפי שמר אהוד אולמרט מזמין ומתחנן כל הזמן לסוריה שתעשה שלום עמנו, והוא מוכן לתת להם את הגולן שהם יוכלו לירות עלינו מקרוב. לא מספיק מה שעברנו לפני שנה מטעותו של מר אהוד ברק שנתן לחיזבאללה את דרום לבנון, ועל ידי זה סיכנו את כל צפון הארץ, ולפני כן שיצאנו מעזה ובזה סיכנו את תושבי הדרום ושדרות, ועכשיו הוא הולך ורוצה עוד להזמין עלינו עוד צרות וזה לא מספיק שאנחנו מסובבים מכל הצדדים צריכים להוסיף עוד שונא שיתקרב אלינו.

והמצב העכשוי מתואר באופן מדויק בפסוק הבא פסוק נ"ה: "ואם לא תורישו את ישבי הארץ מפניכם והיה אשר תותירו מהם לשכים בעיניכם ולצנינם בצדיכם וצררו אתכם על הארץ אשר אתם ישבים בה".

והנה פסוק זה התקיים רח"ל אשר על כן הגיע הזמן לומר למר אולמרט שיפסיק בהתדרדרות זו בהתחנפות לסורים שהם מקור הצרות במזרח התיכון שהם ידידם של האיראנים והחיזבאללה, ומכיון שאחוז התמיכה בו הוא בין 3% ל-9% והוא דואג רק לכסא שלו.

לכן הוא החליט לעשות דברים שיראה טוב אצל השמאלנים, וזה אפילו למורת רוח מר בוש וממשלת ארצות הברית, ועל זה הוא עונה שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה מכיון שהוא לא רואה הכל באותו אופן כפי שידידנו רואים את זה, אבל מר אולמרט תורתינו הקדושה גם לא רואה את הדברים כמו שאתה רואה ולא עלינו שכל פעם שעשו כנגד התורה אזי הפסוק הקודם התקיים ולא תקום פעמיים צרה.

ויה"ר שלא נצטרך לדבר על דברים המצערים ושנראה בנחמת ציון וירושלים עוד בימים אלו בקרוב ממש.
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
הוא צודק!
כ"ט תמוז ה׳תשס״ז
הוא צודק ב-100% וכול הכבוד לרב גוטניק
3.
בוקר טוב
כ"ט תמוז ה׳תשס״ז
שמחתי לקרוא שהרב גוטניק עדיין חי וקיים ופעיל בנושא אר"י השלימה
4.
הרבה זמן
כ"ט תמוז ה׳תשס״ז
לא שמענו מהרב גוטניק בעניין ארץ ישראל השמנה...יישר כח.

מוקירו ומכבדו, הקטן אפרים פישעל בוקובזה בלאאאאמו"ר יחיא רבינוביץ בעמ"ס "אחזו לנו שועלים" ראש ישיבת "מחסה לשפנים", פעיה"ק לייפציג תובבב"א.
7.
הוא צודק...
ב' אב ה׳תשס״ז
הוא צודק ב-100% וכל הכבוד לרב גוטינק על המאמץ...
כל הכבוד ממש יפה...
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.