מערכת COL | יום כ' סיון ה׳תשס״ז 06.06.2007

'דינר' חגיגי לציון 30 לחב"ד באילינוי / וידאו וגלריה

'דינר' חגיגי במלאות 30 שנה לפעילות בית חב"ד במדינת אילינוי שבארה"ב בהנהלת השליח הראשי הרב דניאל מוסקוביץ נערך השבוע, במהלכו הוקרן הסרט 'להאיר את אילינוי' הוקרן המתאר את עבודתם של השלוחים הפעילים ב-30 מרכזים ברחבי המדינה ■ במהלך הערב, נשא דברים הרב משה קוטלרסקי שריגש את הקהל בתיאורים על פעילות חב"ד ברחבי העולם, והרב מוסקוביץ שערך את ה'רול קל' בהשתתפות 30 השלוחים הפועלים במדינה ■ ערוץ ABC דיווח על הדינר  לגלריית תמונות ולצפייה בכתבת וידאו מערוץ ABC
'דינר' חגיגי לציון 30 לחב

'דינר' חגיגי במלאות 30 שנה לפעילות בית חב"ד במדינת אילינוי שבארה"ב נערך השבוע.

במשך ה-30 שנה האחרונות הצליחה חב"ד באילינוי לגדול באופן משמעותי. מה שהתחיל בפעילות של אדם אחד מתוך דירה קטנה צמח למערכת של יותר מ-30  מוסדות ו-50 שלוחים המציעים שירותים לאלפי יהודים ברחבי מדינת אילינוי.

את חגיגת ה-30 לחב"ד בשיקגו פתח הרב יוסי שנוביץ מבית חב"ד בהיילנד שהזמין את מר מורטון סקולניק לקרוא פרק תהילים. אחר מכן הציג הרב ברוך אפשטיין מבית  חב"ד באילינוי את יו"ר הדינר מר מייק צ'רי שהגיש את פרס המייסדים למר קלמן גלוסטף ואשתו. אות נוסף הוענק למר מיכאל לוי מבית חב"ד בנורטברוק.

סרט וידיאו בשם 'להאיר את אילינוי' הוקרן על 25 מסכים ברחבי האולם. הסרט מתאר את עבודתם של השלוחים הפעילים ב-30 מרכזים ברחבי המדינה.

הקהל נהנה מהופעה של מקהלת סינדהם מיוהנסבורג בהוקרה למשפחת לוי התורמים לחב"ד, מהופעת מקהלת סימור איברומס של חיידר חב"ד, וכן בוידאו קצר בו שיבח הנשיא בוש את הפרופסור ליביו ליברסקו הי"ד שמסר את נפשו למען הצלת תלמידיו.

בהוקרה לזכרו הוזמן השליח הרב דני כהן שהגיע במיוחד מחברון וסיפר על השתדלותו המיוחדת להביא את הגופא לקבר ישראל בארץ ביחד עם שלוחים בווירג'יניה ובכך לסייע לחברו מהצבא. בנו של הפרופסור הנרצח, מר אריה לוברסקו שהגיע גם הוא לאירוע ולאחר שתיאר את חיי אביו ואת גבורותו הוענק לו אות הוקרה לזכרו.

מבין הנואמים בלטו הרב משה קוטלרסקי שריגש את הקהל בתיאורים על פעילות חב"ד ברחבי העולם. השליח הראשי, הרב דניאל מוסקוביץ שערך את ה'רול קל' שבו כל אחד מה-30 שלוחים נעמד כשנקרא שמו והעיר שבו הוא פעיל.

במהלך האירוע, הוקרנו דברי ברכה מוקלטין שנשא הסנאטור ריצ'רד דורבין שהודה לאורחים ולחב"ד על פעילותם הברוכה למען הקהילה. הרב מוסקוביץ הציג את מר וולשטרום, שלמרות שאיננו יהודי, הינו בעל רשת חנויות מזון המציעים מוצרים כשרים והעניק לו או אות הוקרה על כך.

האורחים שישבו סביב שולחנות שעליהם הונחו שעונים מהודרים מעץ שעליהם נחרתו הלוגו של חב"ד באילינוי - נהנו מסעודה מפוארת ומהתוכנית המרגשת והמרשימה. 

  לצפייה בכתבה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
wow
כ' סיון ה׳תשס״ז
לאורך ימים ושנים טובות עד ביאת גואל צדק.

לאחרונה אני רואה הרבה דינרים של בתי חב"ד בארצות הברית שהם מעורב אנשים ונשים - בארץ לא עושים דבר כזה.
4.
ברכות לכוכב הזמר החסידי הבא
כ"א סיון ה׳תשס״ז
משפחת פרלשטיין....
זה הקטן ....גדול יהיה.
5.
כל הכבוד
כ"א סיון ה׳תשס״ז
אני עוד זוכר טוב מאוד את חב"ד באילינוי מלפני יותר מ20 שנה....למדתי בצורה חייה מה הרבי מלך המשיח רוצה מאיתנו. כל הכבוד לכל השלוחים ובראשם הרב מוסקוביץ.

יהודה קאמניצער
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.