מערכת COL | יום ה' סיון ה׳תשס״ז 22.05.2007

חודש גדוש במוסדות חב"ד אלעד

חודש גדוש במיוחד עבר על תלמידי ת"ת "פאר מנחם" ועל תלמידות ביה"ס לבנות "תפארת חיה" באלעד. על-פי הוראת הרבי לערוך כינוסי תורה לפני חג השבועות, נערכו הכינוסים בשני בתי הספר ■ קולות רמים נשמעו מחצר הת"ת, קולות של 12 הפסוקים, ניגונים וצהלות שימחה בעקבות הצגת יחיד "התהילים שהצילו" שהוגשה ברוב חן וכישרון כמו כל הנחיית האירוע ע"י המלמד הדגול הרב לוינגר מחנך כיתה ב'. ישר כוח לכל העושים במלאכת הקודש ולנחת רוחו של הרבי  לסיפור המלא
חודש גדוש במוסדות חב
חודש גדוש במיוחד עבר על תלמידי ת"ת "פאר מנחם" ועל תלמידות ביה"ס לבנות "תפארת חי'ה" באלעד.

מיד לאחר חג הפסח החל מבצע שינון משניות פרקי אבות בע"פ בין תלמידי הת"ת, יעד המבצע היה עד חג השבועות. תלמידי כיתה ה' היו אחראים והבוחנים לכל שאר הכיתות ואכן מילאו משימתם בהצלחה רבה וגם למדו בעצמם. ואכן לקראת היציאה לחופשת חג השבועות נערכה הגרלה בין התלמידים ששיננו פרקים שלמים בע"פ, הוגרלו דיסקים של ניגוני חב"ד, שינון התניא בניגון, ספרים ועוד.

בפרס הראשון זכה התלמיד מנדי סגל מכיתה ה' במכשיר MP3. גם פרס תנחומים היה לכיתה שצברה את מירב המשניות בע"פ. סה"כ כ- 700 משניות. בביה"ס "תפארת חי'ה" הפעילות רבתי. בכינוס כיתות ד' ו-ה' כבדה את המעמד אשת המד"א הרבנית אסתר ירוסלבסקי שדברה וחזקה את התלמידות בדרך התורה והנהגות הבת החסידית.

מסיבת חומש מושקעת ומרגשת לבנות כיתה א' ובניצוחה של מורתם הגב' רוחמה בסיס שהשקיעה רבות בגשם וברוח להצלחת האירוע ואכן כך היה הצלחה מרשימה כאשר הבנות יצאו נרגשות עם חומש חדש שחולק להן ע"י המנהלת.

עבודות נפלאות מפרי ידם של בנות כיתה ד' בנושא ספר במדבר, חניית בנ"י במדבר , בלעם וכו' עטרו את הכיתה. כמו כן מוצגים של תלמידות כיתה ו' בנושא הבית החסידי.
לקראת היציאה לחופשת חג השבועות הפכו כיתות א' ו-ד' לבתי מאפה כאשר הבנות הכינו עוגות גבינה ועוד מטעמים רבים לכבוד החג.

הפתעה נעימה צפתה לכל צוות המורות כאשר כל מורה יצאה לחופשת החג עם זר פרחים שהעניקה להן מנהלת ביה"ס הגב' ציפורה זילברשטרום בשם ההנהלה.
וכמובן ע"פ הוראת הרבי לערוך כינוסי תורה לפני חג השבועות, נערכו הכינוסים בשני בתי הספר.

קולות רמים נשמעו מחצר הת"ת, קולות של 12 הפסוקים, ניגונים וצהלות שימחה בעקבות הצגת יחיד "התהילים שהצילו" שהוגשה ברוב חן וכישרון כמו כל הנחיית האירוע ע"י המלמד הדגול הרב לוינגר מחנך כיתה ב'. ישר כוח לכל העושים במלאכת הקודש ולנחת רוחו של הרבי.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
יישר כח
ו' סיון ה׳תשס״ז
ב"ה

יישר כח לצוות ההנהלה ולמלדים המסורים. יש שכר לפעולתכם.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.