מערכת COL | יום ד' סיון ה׳תשס״ז 21.05.2007

ילדי גני חב"ד צפת בכינוס לרגל חג השבועות

ביום ראשון השבוע נערך כנס ענק ומרשים בבית-הכנסת הגדול 'היכל לוי יצחק' בצפת, כאשר ה'מוטו' המרכזי שלו היה בסימן: 'אחדות ילדי ישראל'. כבמתן תורה שהיה 'כאיש אחד בלב אחד'. המראה הססגוני של הילדים העטורים בזרים ובכתרים הוסיפו לאווירה תחושה מיוחדת של חג. הכנס נפתח בדברי ברכה מפי הרב אהרן אליעזר צייטלין מנכ"ל הגנים, כאשר בדבריו ציין את גודל כוחם של הילדים שבזכותם ובערבותם ניתנה התורה לישראל  לסיפור המלא
ילדי גני חב
ביום ראשון השבוע נערך כנס ענק ומרשים בבית-הכנסת הגדול 'היכל לוי יצחק' חב"ד, כאשר ה'מוטו' המרכזי שלו היה בסימן: 'אחדות ילדי ישראל'. כבמתן תורה שהיה 'כאיש אחד בלב אחד'.

היה זה מחזה נפלא לראות יותר מאלף ילדים מכל שכבות האוכלסי'ה הצפתית, צועדים זה אחר זה. לעבר בית הכנסת חב"ד בכנען. הילדים שהשתתפו הינם מגני חב"ד שבעיר צפת, כאשר עליהם מצטרפים ילדים מגנים נוספים בעיר. כולם באו לחוש את האווירה המיוחדת של חג מתן תורה הקרב ובא.

המראה הססגוני של הילדים העטורים בזרים ובכתרים הוסיפו לאווירה תחושה מיוחדת של חג.

כיבדו את הכנס בנוכחותם הרב אהרן אליעזר צייטלין מנכ"ל הגנים. הרב דניאל אוטינסקי אחראי הגנים, הרב משה אוחיון חבר מועצת העיר, וכן נוכחות מכובדת של אישי העירי'ה. מר שלמה חדד ראש מועצה הדתית צפת, גב' צבי'ה שולרופר מפקחת גני העירי'ה, גב' חנה קלודה רכזת גני עירי'ה.

הכנס נפתח בדברי ברכה ע"י הרב צייטלין, כאשר בדבריו ציין את גודל כוחם של הילדים שבזכותם ובערבותם ניתנה התורה לישראל, כן גם הדגיש את גודל החשיבות שכל הילדים ואפילו הקטנים ביותר, יבואו לשמוע את עשרת הדברות בחג השבועות בבית הכנסת, כבקשת הרבי מליובאוויטש.

לאחר מכן הוזמן בכבוד מר שלמה חדד ראש מועצה הדתית לשאת את דבריו. בהם הדגיש את החשיבות הרבה שהוא רואה בילדי גני חב"ד אשר בכוחם ובתפילתם של הילדים זוכים הם ראש העיר וחבריו למלאות את תפקידם נאמנה. עם סיום דבריו הנלבבים החל המלמד הרב אהוד בשארי להנחות ולנהל את השירה, כשכל הילדים משתתפים בשמחה ובהתלהבות.

הרב בשארי המשיך באמירת שנים עשר הפסוקים, וכל ילדי הגנים זעקו בקול את פסוקי התורה אחריו.

על-מנת להמחיש את תוכן החג, הזמינה המארגנת גב' רבקה וולדמן את בנות הסימינר (שנה א') להצגה מיוחדת על 'רבי עקיבא והתורה'. ההצגה המרתקת המחישה לילדים את מעלת הענווה והצניעות, אשר דווקא משום כך זכה רבי עקיבא להגיע למעלותיו נשגבות בתורה.

לקראת סיום הוזמנה מפקחת גני העירי'ה גב' צ. שולרופר לשאת דברים, בדבריה היא הביעה את התפעלותה הרבה מהכנס הנפלא בו היא משתתפת לראשונה.

לסיום- קיבל כל ילד ארטיק חלבי המזכיר לנו, איך לא את חג השבועות הקרב ובא.

גני חב"ד מעריכים ומשבחים את פעלה של הגננת רבקה וולדמן אשר יזמה, ניהלה ופיקחה על הכנס הנהדר מתחילתו עד סופו. ומשגרים תודה מיוחדת לעיריית צפת ולרב משה אוחיון אשר מסייעים רבות במשך השנה לגני חב"ד וכמובן גם במתן עזרה לארגון אירוע זה. וכן תודות לגב' רחל רשף רכזת גיל הרך בסמינר צפת על תרומתה הרבה להצלחת האירוע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.