מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשס״ז 10.05.2007

מעגל הידידות מציג: 'מטביעים חותם על העולם'

מעגל הידידות מציג: 'מטביעים חותם על העולם' - מבצע עולמי להגביר את ההתעניינות בסיוע רגשי ורוחני לילדים בעלי צרכים מיוחדים ■ מבצע 'מטביעים חותם על העולם', הינו רעיון שנהגה על ידי מתנדבי 'מעגל הידידות', ארגון מתנדבי נוער המתפתח במהירות, ומסייע לילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם ■ במסגרת המבצע מגייסים המתנדבים את הרשויות וסלבריטאים, כדי שיכתבו מאמרים בעיתונים המקומיים ושישוחחו באירועים ציבוריים, על החותם שמטביעים ילדים מיוחדים על החברה לסיפור המלא
מעגל הידידות מציג: 'מטביעים חותם על העולם'
מעגל הידידות מציג: 'מטביעים חותם על העולם' - מבצע עולמי להגביר את ההתעניינות בסיוע רגשי ורוחני לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

כל אחד יודע שהתנדבות פועלת שינוי. אך מה שאנשים עדיין לא יודעים הוא שגם ילדים בעלי צרכים מיוחדים פועלים שינוי בסביבתם.

הכרה זו עומדת מאחורי 'מטביעים חותם על העולם' – המבצע העולמי להגברת מודעות ציבורית רחבה ככל הניתן על ההשפעה של ילדים בעלי צרכים מיוחדים על העולם הסובב אותם.

מבצע 'מטביעים חותם על העולם', שהושק לפני מספר חודשים, הינו רעיון שנהגה על ידי מתנדבי 'מעגל הידידות', ארגון מתנדבי נוער המתפתח במהירות, ומסייע לילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם.

במסגרת המבצע מגייסים המתנדבים את הרשויות וסלבריטאים, כדי שיכתבו מאמרים בעיתונים המקומיים ושישוחחו באירועים ציבוריים, על החותם שמטביעים ילדים מיוחדים על החברה. כמו-כן מקדמים המתנדבים את ההתנדבות והמעורבות בקהילותיהם על-ידי גיוס מתנדבים חדשים, הפצת מוצרי פרסום של מעגל הידידות, ולבישת ה'סמל המסחרי' של המבצע – הלא היא חולצת טי-שרט המעוטרת בלוגו הארגון.

ארגון 'מעגל הידידות' שנוסד בשנת תשנ"ד, מאגד כיום אלפי מתנדבים בסניפים בצפון אמריקה וברחבי העולם, המעניקים לחברים המיוחדים שלהם שעות של ביקורים הכוללים משחקים ותרפיה.

חשוב מכך היא המשוב החשוב לו זוכים המתנדבים מהילדים המיוחדים, מענה שעבורם שווה את הכול: הילדים המיוחדים נותנים אהבה למתנדבים ללא תנאי, עמדה אופטימית לחיים, סבלנות ללא גבולות, חמלה, נתינה וחברות. "ההתנדבות לימדה אותי איך לא להיות אנוכי ואיך באמת להיות מתחשב בזולת" - אומר אליסון פלדמן, נער בן 16 המתנדב במרכז הדגל של מעגל הידידות בעיר ווסט-בלומפילד שבמישיגן.

"אני לא יודע מה הייתי עושה בלעדי אותם צעירים נחמדים. הם מעלים דמעות לעיני" - אומרת ג'ימי פולק - אמא לשני ילדים עם צרכים מיוחדים המתגוררת בעיר ליוינגסטון שבניו-ג'רסי. "ככל שהם נותנים לילדי, אני נהנית לראות שהעבודה עם ילדי משנה גם אותם".

מידע נוסף, על פרויקט 'מעגל הידידות' ועל מבצע המעורבות החדש ניתן לקרוא באתר בכתובת: www.imprinttheworld.com
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.