מערכת COL | יום כ"א אייר ה׳תשס״ז 09.05.2007

חולון: אלפים ב''צעדת האחדות''

אלפי ילדים גדשו את אצטדיון הכדורסל של הפועל חולון ביום ראשון השבוע, ל"ג בעומר, ב"מפגן אחדות" ענק שאורגן על ידי בית חב"ד חולון, בראשות הרב ירחמיאל גורליק ■  קטע מרגש במיוחד היה עת עלו שני ילדי חמד בני שלוש לעריכת מנהג ישראל הידוע בגזיזת השערות והשארת הפיאות של הילד  לסיפור המלא
חולון: אלפים ב''צעדת האחדות''
(צילום: י. בלינקו)
אלפי ילדים גדשו את אצטדיון הכדורסל של הפועל חולון ביום ראשון השבוע, ל"ג בעומר, ב"מפגן אחדות" ענק שאורגן על ידי בית חב"ד חולון, בראשות הרב ירחמיאל גורליק.

כבר בשעות הבוקר המוקדמות, כשעתיים לפני פתיחת האירוע, גדשו המוני ילדים והוריהם את שערי האולם. ההערכות המוקדמת, יחד עם הסדרנים הרבים, סייעו לסדר המופתי, ומיד עם כניסת הילדים לאולם, קידמו את פניהם עם אפודת הצעדה, כובע מתאים וסרט זיהוי לחברי הקבוצה.

את האירוע פתח המנחה, ר' עמי מיימון, אשר בכשרון רב ובחן המיוחד לו הסביר למשתתפים בשפה קצרה ותמציתית על יום ל''ג בעומר, יום שמחת רבי שמעון בר יוחאי וחלקם המיוחד של הילדים ביום זה והזמין 12 ילדי חמד לאמירת שנית עשר פסוקי תפילה ותורה המסוגלים לשמירה והגנה.

לדברי תורה וברכה מוזמן הרב הראשי לחולון הרב אברהם יוסף שליט''א שעמד בדבריו על מעלת וסגולת יום ל''ג בעומר והמסר האקטואלי לימינו כשסיים בקבלת עול מלכות שמים, ב''קריאת שמע'' אדירה יחד עם אלפי הילדים.

קטע מרגש במיוחד היה עת עלו שני ילדי חמד בני שלוש לעריכת מנהג ישראל הידוע בגזיזת השערות והשארת הפיאות של הילד בניהם של ראש הכולל הרב דוד גורארי' ושל ר' יעקב דרוקמן מחולון כשהקהל מאחל להם ברכת 'מזל טוב'.

הס הושלך באולם עם הופעתו של כוכב הילדים 'יובל המבולבל' שריתק את הילדים בתופעה המדהימה כי ברגעים אלו ממש... צועדים מאות אלפי ילדים בכל העולם בו זמנית לכבוד רבי שמעון בר יוחאי... תופעה שאין לה אח ורע בכל העולם כולו...

חידון מיוחד מרתק נושא פרסים נערך בין הקבוצות המשתתפות על מושגי ל''ג בעטמר, רבי שמעון בר יוחאי ורבי עקיבא בהנחיית על ידי הרב דוד גוארי', ממארגי הארוע שלזכותו נזקפת ההצלחה האדירה.

בסיום הכנס יצאו אלפי הילדים ל''צעדת אחדות'' מרשימה מאולם הספורט דרך רחוב ההסתדרות עד לכיכר סירן כשחולצות התהלוכה לגופם, שלטים בידיהם ושירה בפיהם, כאשר כוחות הביטחון סוגרים את צירי התנועה, משני עברי הכביש, בכל מסלול הצעדה לאור ההשתתפות ההמונית של אלפי הילדים עד שכאשר הגיעו ראשוני הצועדים לסוף מסלול התהלוכה (כיכר סירן) עדיין השתרכו ילדים רבים בנקודת המוצא...

בכיכר סירן נאמרו פסוקי תורה על ידי הילדים ונישאה תפילה מיוחדת לשלום וביטחון עם ישראל ולהשבת החיילים החטופים בשלום לביתם.

לסיום נערכה ההגרלה הגדולה על פרסים יקרי ערך כספרי קודש, אופניים, מחשב מהודר ועוד עשרות פרסים.

הילדים והוריהם מתפזרים לביתם בהרגשה נפלאה מהחוויה המיוחדת בה ציינו את יום ל''ג בעומר ורבים ניגשו להודות למארגנים על הארוע הנפלא.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.